וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ל"מחבל היהודי" טייטל היתה שותפה?

20.11.2009 / 7:05

מייל שנשלח למשפחת אורטיז אשר היתה אחת מקורבנותיו של "המחבל היהודי" מעלה את החשד כי הוא לא פעל לבד. "על המשטרה לחקור מי היא האישה שאותה מזכיר טייטל במייל"

מייל ששלח "המחבל היהודי" יעקב (ג'ק) טייטל למשפחה שהפכה לאחת מקורבנותיו, מעלה את החשד כי טייטל לא פעל לבד. המייל שנחשף הבוקר (שישי) בפעם הראשונה, הועבר למשפחת אורטיז, כארבעה חודשים לפני שטייטל שלח לביתה מטען חבלה. כתוצאה משליחת המטען נפצע בן המשפחה באורח קשה. במייל שהועבר למשפחת אורטיז, ביקש טייטל לקחת חלק באחד מהטקסים של קהילת היהודים המשיחיים, שאב המשפחה דיוויד נמנה על אחד ממנהיגיה. ככל הנראה, טייטל תכנן להגיע לאחד המפגשים של הקהילה, לאסוף מידע על משפחת אורטיז או אף לפגוע בבני הקהילה.

טייטל שלח את המייל מקפה-אינטרנט בירושלים תחת השם "דניאל יבגני" ובו כתב לאורטיז כי הוא מבקש להגיע לאחד הטקסים. "שלום רבי אורטיז", פותח טייטל במכתב ששלח בדצמבר 2007, "הייתי מעוניין לקחת חלק באחד מהטקסים שלכם ביחד עם זוגתי רונית לראות האם אנחנו אוהבים זאת. אני לא כל כך דתי, אך אני מרגיש קרוב מאוד לאלוהים. אני מתגורר בעלי, ככה שלהגיע אליכם לא תהיה בעיה". בסיום מכתבו ביקש טייטל מאורטיז שיספר לו "מתי המפגש הבא שלכם והיכן הוא יתקיים. אני מקווה לשמוע ממך".

תוכן המכתב העלה את חשדה של משפחת אורטיז, שתהו מדוע אדם מעלי ירצה לבוא למפגשי הקהילה. המכתב מעלה חשד נוסף, לפיו לטייטל הייתה שותפה, עמה תכנן להגיע למפגש המדובר. לאחר פיצוץ המטען, נתנה המשפחה למשטרה את המייל שנשמר, אולם לטענתם הדבר לא נחקר כלל.

"ייתכן שאם המשטרה הייתה מיירטת את המייל בעת שקיבלה אותו, ניתן היה לתפוס את טייטל לפני ניסיון הרצח של פרופסור שטרנהל", אומר לוואלה! חדשות עו"ד יוסי גרייבר ממשרד גרייבר את קליין ושות' המייצג את משפחת אורטיז. "על המשטרה לחקור מי היא 'רונית' המופיעה במייל. אזכורה הוא חיזוק נוסף להנחה שלנו כי טייטל לא פעל לבד, זאת לצד השימוש בעברית רהוטה בכרוזים".

לפניות ליהושע בריינר: joshjosh@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המייל ששלח טייטל למשפחת אורטיז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully