וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר הרצח המזעזע: הפרמייר נפתח שוב

המועדון שהיה בבעלותה משפחת אושרנקו חוזר לפעילות. חבריהם של בני המשפחה שנרצחו הגיעו לפתיחה המחודשת. "החיים חייבים להמשיך. זה לא קרה כאן, זה קרה בבית"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: לירז ליבנה)

דווקא ביום בו הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד דמיאן קרליק על רציחתם בדם קר של ששת בני משפחת אושרנקו מראשון לציון, נפתח אתמול (חמישי) מחדש מועדון ה"פרמייר" בראשון לציון, שהיה שייך לבני המשפחה. אחותו של דמיטרי אושרנקו, יאנה, הנצר היחיד שנותר למשפחה, היא עדיין אחת מבעלי המקום יחד עם מספר שותפים, והללו החליטו שהגיע הזמן לפתוח מחדש את המועדון.

מועדון הפרמייר היה אחד מהעסקים שהיו בבעלותם של בני משפחת אושרנקו, ובו גם נולד הסכסוך שבו תלה מאוחר יותר דמיאן קרליק את המניע לרציחות שביצע. קרליק, שעבד כרב מלצרים במועדון, פוטר לפני כשנה וחצי מעבודתו על ידי דמיטרי אושרנקו, בטענה שגנב אלכוהול מהמקום. לטענת קרליק אושרנקו השפיל אותו כשפיטר אותו בנוכחות עובדים אחרים והשמיץ אותו. קרליק לא הצליח להתגבר על המקרה והחליט לנקום בו.

על פי כתב האישום אשתו של קרליק, נטליה, שעבדה גם היא במועדון הפרמייר, העבירה לבעלה צרור מפתחות לבית משפחת אושרנקו, וכך הוא הצליח להיכנס לבית המשפחה. בליל הרצח הוא המתין לבני המשפחה שישובו מחגיגת יום הולדתה של בתו א' במועדון הפרמייר, ורצח אותם אחד אחרי השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully