וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קושנר: יש התקדמות במו"מ לשחרור שליט

שר החוץ הצרפתי אמר כי ישנה התקדמות במשא ומתן לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. דבריו של קושנר מגיעים על רקע הדיווחים על עסקת חילופי שבויים שבמסגרתה ישוחרר שליט בסוף השבוע הבא

שר החוץ הצרפתי ברנר קושנר אמר היום (רביעי) שחלה "התקדמות" במאמצים לשחרורו של גלעד שליט, כך מדווחת סוכנות הידיעות הצרפתית. "אנחנו יודעים שהיתה איזושהי התקדמות", אמר קושנר במסיבת עיתונאים, והוסיף "התיווך הגרמני הוא חיובי. אנחנו לא רוצים לעשות משהו שיפריע".

מוקדם יותר היום, נפגש קושנר עם אביבה ונעם שליט, הוריו של גלעד שליט. "חלקנו את תקוותנו, שאני חושב, שהן עכשיו יותר מוצדקות מתמיד", תיאר קושנר את הפגישה. נעם שליט אמר בתום הפגישה שהוא מקבל בברכה את "המעורבות של צרפת במאמצי השחרור של בנו, ושהדיאלוג עם צרפת הוא מתמיד". בחודש שעבר שליט פגש את נשיא צרפת ניקולא סרקוזי לפני כחודש.

קלטת גלעד שליט. רויטרס
קושנר: חלה התקדמות במאמצים לשחרורו של גלעד שליט/רויטרס

הבוקר דווח, כי כתב תחנת הטלוויזיה "אל-חורה" בארצות הברית דיווח אמש שעסקת חילופי השבויים בין ישראל לחמאס נמצאת על סף סיכום. התחנה דיווחה מפי מקורות המוגדרים "מהימנים" כי החייל החטוף גלעד שליט צפוי להשתחרר לקראת חג הקורבן המוסלמי, החל ביום שישי הבא, ובשלב הראשון הוא יועבר למצרים. לדיווח אין אישור משום מקור אחר.

מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לפירסומים, כי "הנחיית ראש הממשלה לצוות המשא ומתן ולגורמי הביטחון לפעול בכל האמצעים להשבת גלעד שליט הביתה בריא ושלם שרירה וקיימת". עוד נמסר, כי "המאמצים נמשכים בכל עת. כפי שנהגנו בכל החודשים האחרונים, גם הפעם אין בכוונתנו להגיב על הפרסומים בתקשורת הזרה בעניין זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully