וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להריח כמו מייקל ג'קסון?

הדנ"א של סלבס מתים כמו מרלין מונרו, אלביס פרסלי, אלברט איינשטיין וריצ'רד ניקסון יונצח בסדרת בשמים שמייצרת חברה מבברלי הילס. "תהליך הייצור הוא מדעי לחלוטין"

תמיד חלמתן להריח כמו מרלין מונרו? השאיפה שלך בחיים היתה להדיף ניחוח חריף של אלביס פרסלי? בקרוב זה יהיה אפשרי. חברת בשמים מבברלי הילס שוקדת על קו חדש של בשמים "עתיקים" המבוססים על דנ"א שנלקח מסלבס שחלפו מן העולם, בינהם אלביס פרסלי, מרלין מונרו, מייקל ג'קסון, ואפילו אלברט איינשטיין וריצ'רד ניקסון.

החברה, שכבר מייצרת בשמים ייחודים המבוססים על דנ"א שנלקח מרוק של לקוחות, הודיעה אתמול (שלישי), כי היא מתכוונת ללכוד את ריח הכוכבים באמצעות דגימות דנ"א שנלקחו מקצוות שיער שסיפק להם אספן שיער של סלבס בשם ג'ון רצינקוף.

"אינני יכולה להיכנס לפרטי התהליך הסודי, אבל אנו מבססים את הניחוח על קוד גנטי", הסבירה ד"ר דיווה ורדון, המפתחת הראשית בחברה שמוכרת את בשמיה, באתר Mydnafragrance.com. ד"ר ורדון הבהירה כי הלקוחות לא יקבלו חלק ביולוגי בבקבוק מהכוכב המת הנערץ עליהם, והודתה כי "לא ניתן להפוך דגימות דנ"א לבושם", אך היא נשבעה כי תהליך הייצור הינו מדעי לחלוטין.

הד"ר סיפרה לעיתון ה"ניו יורק דיילי ניוז" ,כי היא "ביצעה מחקר קטן על אלביס פרסלי בו התגלה כי למעשה היה לו ריח גוף רע מאוד. אנחנו לא רוצים לשכפל אותו או ליצור ריח שלמעשה מריח כמוהו", הסבירה הדוקטור שהבהירה כי "לדנ"א אין קשר לתפקודי הגוף" והבטיחה כי "אין מצב שהבושם יסריח".

מומחי דנ"א מיהרו לצנן את ההתלהבות ואמרו כי סוג הבדיקות שמתבצע על קצוות שיער ישנות לא יצליח לנפק לנו מידע שלא היה ידוע כבר על הסלבס המתים. "זוהי הדרך הכי לא מדויקת לביצוע הבדיקה, שעוקבת רק אחרי הצד של האמא באילן המשפחתי. מבדיקה שכזו ניתן רק לתת לנבדק מידע על אבותיו ועל מוצאו", הסביר מומחה לגינאולוגיה.

"זהו תהליך מדעי מאוד", מיהר אספן השיער שסיפק את האוסף שלו לצורך התהליך לסנגר והוסיף כי "המדענים עובדים בכדי לעורר את האדם שמסתתר בדנ"א. זה בכלל לא דומה לתחזית אסטרולוגית או דברים דומים". אם השתכנעתם ואתם מוכרחים להשיג את הריח של מייקל ג'קסון תוכלו לרכוש אותו ואת שאר הריחות באתר של החברה תמורת 59.99 דולרים, שם יהיו זמינים החל מעוד מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully