וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכיר ברכבת שנאשם בשוד: מנהל תחנת ראשל"צ

מנהל התחנה אייל שטרית מואשם כי יחד עם אדם נוסף שדד תיק מבלדר, שהגיע לאסוף את הפדיון היומי מרכבת מרכז בתל אביב. לרוע מזלו, התיק היה ריק

כתב אישום בגין שוד וקשירת קשר לביצוע פשע הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אייל שטרית, לשעבר מנהל תחנת ראשון לציון של רכבת ישראל. שטרית מואשם כי בתחילת החודש קשר יחד עם אדם שזהותו אינה ידועה לשדוד את תיק הפדיון היומי של מספר תחנות רכבת ברחבי הארץ.

מכתב האישום עולה, כי שטרית קשר קשר עם אותו אדם לביצוע השוד, כאשר הוא נסמך על מידע שהגיע אליו במסגרת תפקידו. לפי התוכנית, היה אמור שותפו לשדוד את הכספים מהבלדר, ושטרית היה אמור להמתין לו ברכב, באמצעותו השניים היו צריכים להימלט.

לפי כתב האישום, שטרית הגיע לאזור תחנת רכבת צפון והמתין במכוניתו בסמוך ליציאה לנתיבי איילון. במהלך השוד נכנס השודד למכוניתו של איש הכספים כשלראשו קסדת אופנוע, איים עליו באמצעות חפץ חד, לקח תיק שחור ונמלט לכיוון רכבו של שטרית. אולם, בדיעבד התגלה לשניים כי התיק שנשדד היה ריק.

אייל שטרית מואשם גם בשיבוש הליכי משפט והדחה בחקירה בכך שקשר קשר עם אשתו וסיכם עמה כי אם תפנה אליה המשטרה, תספר כי היא זו שנהגה והשתמשה ברכב בזמן ביצוע השוד וכי היתה זו היא שהגיעה עם הרכב לתחנת הרכבת ארלוזרוב בסמוך למועד בו בוצע.

לפי כתב אישום, במהלך חקירתו טען שטרית בפני חוקרי המשטרה כי לא ביצע את המעשים האמורים והכחיש השימוש ברכב המאזדה בזמן ביצוע השוד. לנושא השימוש ברכב המאזדה, הפנה שטרית את החוקרים לאשתו. במהלך חקירתה, טענה אשתו כי היא זו שעשתה שימוש ברכב המאזדה סמוך למועד השוד. "במעשים האמורים לעיל קשר הנאשם עם אשתו קשר לבצע שיבוש מהלכי משפט במטרה להכשיל הליך שיפוטי והדיח אותה למסור הודעת שקר בחקירה", נטען בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully