וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר המושחתים: ליברמן מוביל, מרצ סוגרת

על פי סקר שבחן את תפיסות הציבור לגבי יושרת נבחרי הציבור, שר החוץ הוא המושחת ביותר. רק אישה אחת נמצאת בעשירייה הראשונה. ציפי לבני "הידרדרה" 15 מקומות בדירוג. נתניהו במקום החמישי

אביגדור ליברמן. ניר לנדאו, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
השר המושחת ביותר. ליברמן/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, ניר לנדאו

כמדי שנה פרסמה הערב (שלישי) מכללת ספיר את סקר "מצעד המושחתים" בו התבקשו 555 נשאלים לדרג את חברי הכנסת והשרים המושחתים ביותר, והישרים ביותר. על פי הסקר, אלי ישי, אחמד טיבי וצחי הנגבי שומרים על מעמדם הגבוה (כלומר – מושחתים), ומרבית חברי הכנסת הישרים הם ממפלגות השמאל.

בראש מצעד השרים המושחתים ניצב מי שהעלה על נס את חיזוק שלטון החוק במערכת הבחירות ושביקש לקבל לידי סיעתו את המשרד לביטחון פנים - שר החוץ אביגדור ליברמן. 58% מהנשאלים ציינו כי התנהגותו הציבורית "מושחתת עד מושחתת מאד". במקום השני ניצב שר הפנים אלי ישי (52%), ולאחריהם בסדר יורד: שר התחבורה ישראל כץ (39%), ראש הממשלה בנימין נתניהו (39%), שר הביטחון אהוד ברק (37%) ולימור לבנת (32%).

ועידת הנשיא. מגד גוזני
במקום השני וה"מכובד". ישי/מגד גוזני

חברי הכנסת המושחתים ביותר מגיעים בעיקר מהמפלגות הערביות וממפלגת קדימה. בראש הדירוג ממוקם ח"כ מוחמד ברכה כאשר 64% מהנשאלים סברו כי התנהגותו הציבורית "מושחתת עד מושחתת מאד". במקום השני ניצב ח"כ אחמד טיבי (58%) ולאחר מכן ניתן למצוא את ח"כ רוחמה אברהם (56%), צחי הנגבי (52%), ורוני בראון (48%).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הח"כ המושחת ביותר. ברכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהצד השני של הסקר, אפשר למצוא את אישי הציבור הישרים ביותר. מבין השרים, נמצא כי בני בגין הוא השר הישר ביותר. 77% חשבו שהתנהגותו הציבורית היא "ישרה עד ישרה מאד". אחריו ניתן למצוא את יו"ר הכנסת ראובן ריבלין (67%), יצחק הרצוג (68%), דן מרידור (63%) ועוזי לנדאו (62%).

בני בגין, פריימריז לליכוד. ניר לנדאו, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
77% סבורים שהתהלותו הציבורית ישרה עד ישרה מאד. בגין/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, ניר לנדאו

ברשימת חמשת חברי הכנסת הישרים ביותר אפשר למצוא ארבעה חברים בסיעות השמאל (שלושה ממרצ ואחת מהעבודה): את הרשימה מוביל הח"כ החדש ניצן הורוביץ ש-77% מהנשאלים ענו כי התנהלותו "ישרה עד ישרה מאד". במקום השני ניצב חבר הכנסת החדש גם כן מטעם מפלגת הבית היהודי אורי אורבך (74%), ואחריהם ניצבים חיים אורון (72%), שלי יחימוביץ (72%) ואילן גילאון (67%).

ניצן הורביץ הפגנת החילונים בירושלים. עומר מירון
הח"כ הישר ביותר. הורביץ/עומר מירון

עורכי הסקר הדגישו כי השנה רק אישה אחת נכנסה לרשימת עשרת אישי הציבור הישרים ביותר בהשוואה לארבע בסקר אשתקד. ציפי לבני, יו"ר מפלגת קדימה ושרת החוץ לשעבר שדורגה במשך שנתיים ברציפות בין שלושת המקומות הראשונים הידרדרה השנה למקום ה-18, כאשר רק 59% סבורים שהתנהגותה ישרה, ו-20% חושבים שהתנהגותה מושחתת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שרת חוץ, גם לא בהובלת הח"כים הישרים. לבני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully