וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער צרפתי נעצר בדרך למסע ירי במוריו

הורי נער בן 13 הודיעו למשטרה כי יצא מהבית עם רובה ציד טעון ו-20 כדורים, לאחר שכתב בבלוג שלו כי זהו "היום האחרון של חייו". כוחות משטרה כיתרו את בית הספר, והנער נעצר ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית

הוריו של נער צרפתי בן 13 סיכלו אתמול (שלישי) את כוונתו לצאת למסע ירי במורים בבית ספרו ואז לירות בעצמו, לאחר שגילו על התכנית בבלוג שלו.

התנהגותו של הנער בבוקר עוררה את חשדם של הוריו, והם ערכו חיפוש בבית לאחר שעזב לבית הספר. הם פנו למשטרה לאחר שגילו שרובה הציד של האב נעדר ומצאו הודעת פרידה בבלוג של בנם בה נכתב: "זה היום האחרון של חיי".

הנער יצא לבית הספר הקתולי, בבוואיי, צפונית לפריז, עם רובה ציד ו-20 כדורים, אולם הוריו פנו למשטרה, שמיהרה לכתר את בית הספר ולהורות למורים ולתלמידים שלא לצאת מהכיתות. הנער הבחין בניידות, ברח ונעצר מאוחר יותר בבית קפה שם נפגש עם הוריו. לאחר מעצרו הודיעה משטרת צרפת כי הוא צפוי לעבור בדיקה פסיכיאטרית.

"הוא עזב את הבית עם רובה ציד טעון והלך לכיוון בית הספר, שם, לפי הצהרותיו, הוא תכנן להרוג את המורים שלו", אמר גורם ברשות המקומית לסוכנות הידיעות הצרפתית, שמדווחת כי הנער נחשב לתלמיד טוב ממשפחה טובה, שבאחרונה הידרדר בלימודיו, וייתכן שבשל כך תכנן לירות במוריו.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully