וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משיקה אפליקציית iPhone

יישום חדש מאפשר חיבור ללא תשלום ממכשיר האייפון לחדשות ולתכנים העדכניים ביותר מבית וואלה! במגוון נושאים ובהתאמה אישית לצרכים ולהעדפות של הגולש

וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, מודיעה היום (ג') על השקת אפליקציה סלולארית המאפשרת גישה מהירה, נוחה וחווייתית למיטב ערוצי התוכן והמידע של האתר - ישר מהאייפון.

היישום, שמחבר בקלות וללא תשלום את מכשיר האייפון לחדשות ולתכנים העדכניים ביותר מבית וואלה! במגוון רחב של נושאים, מאפשר בין היתר לקבל גישה מלאה לכותרות וכתבות מערוצי האתר, לצפות בתכני וידאו בתוך כתבות, לדפדף בגלריית תמונות ולצרוך מידע שימושי באמצעות ווידג'טים כדוגמת תוצאות ספורט לייב, מבזקי חדשות, תחזית מזג אוויר, הורוסקופ יומי ועוד. בנוסף, כוללת האפליקציה גם פיצ'ר לביצוע התאמה אישית של טאבים כך שיציגו את התוכן או המידע המועדף על המשתמש.

את האפליקציה, שפותחה ע"י חברת מינטמרק (MintMark) המספקת לוואלה! שירותי ערך מוסף בתחום התוכן הסלולארי, ניתן להוריד בחינם ישירות מהאפסטור.

גיא סעד, משנה למנכ"ל וואלה!: "רבים ממשתמשי האייפון הינם גולשי וואלה!. האפליקציה שהשקנו היום מרכזת את כל תחום התוכן של וואלה! במקום אחד ותאפשר להם לצרוך את המידע שהם אוהבים ורגילים אליו בכל זמן ומכל מקום שיבחרו. במהלך התקופה הקרובה יצטרפו לאפליקציה גם שירות המייל הפופולארי וואלה! דואר וערוצי הוידאו של וואלה!."

נועם וולף, מנכ"ל מינטמרק: " ישנן יותר ויותר הזדמנויות בשוק הסלולר, שכבר תופס נתח משמעותי מעולם האינטרנט, והפופולאריות שלו הולכת וגדלה אצל בעלי מכשירים ניידים בכל הגילאים והסגמנטים. שיתוף הפעולה בין מינטמרק לוואלה! יוצר סינרגיה באמצעותה וואלה! הופכת לאחד הגופים המשמעותיים בתוכן הסלולארי בישראל, כאשר מינטמרק תמשיך ותספק עבור וואלה! ועבור לקוחותיה האחרים את השירותים והתכנים הסלולריים גם למכשירים נוספים מלבד האייפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully