וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכי צה"ל הפגינו נגד ברק: "סליחה שנפצענו"

עשרות נכי צה"ל הפגינו מול משרדו של שר הביטחון ברק בקריה בתל אביב. לטענתם, משרד הביטחון מפקיר אותם ומקשה עליהם במימוש זכויותיהם

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

עשרות נכי צה"ל הפגינו היום (שני) מול ביתו של שר הביטחון אהוד ברק בתל אביב. המפגינים הניפו שלטים בהם נכתב בין השאר: "משרד הביטחון מפקיר את נכי צה"ל", "היום זה אנחנו - מחר ילדינו" ולבשו חולצות עליהן נכתב "סליחה שנפצענו".

במהלך ההפגנה נשא אחד המפגינים דברים בפני הקהל. "יזכור ישראל ויבכה את הכבוד המושפל ויתאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה וקדושת הרצון ומסירות הנפש שהושלכו לאפר", הצהיר המפגין, שהיה לבוש במדים וחבש מדים של גולני. הקהל הגיב לדבריו בשלוש קריאות הקשב.

בשבוע שעבר הפגינו מאות נכי צה"ל ושרפו צמיגים מחוץ לבסיס הקריה בתל אביב. הנכים מחו נגד ה"יחס המזלזל" לדבריהם מצד משרד הביטחון. לטענתם, אגף השיקום בצה"ל נוהג בהם בצורה של סחבת ומערים קשיים ביורוקרטיים בפני מימוש זכויותיהם.

"יש משבר אמון עמוק ביננו לבין משרד הביטחון", הסביר באחרונה יו"ר מטה המאבק קובי יצחק. "התחילו לקצץ לנו בפיזיותרפיה, לא רוצים לשלוח קטועי רגליים לטיפולים מתאימים ואנחנו מוצאים את עצמנו מתחננים בפני בתי משפט עבור דברים שמגיעים לנו. אגף השיקום לא משתף איתנו פעולה והקיצוצים רק ממשיכים. לאן הולך הכסף שמגיע לנו? כנראה לסוויטות בפריז כי אנחנו בינתיים נאלצים לוותר על הזכויות שלנו".חלק ניכר מהטענות של הנכים הוא על היחס, כשלטענתם רבים במשרד הביטחון רואים בחלקם נוכלים, המעוניינים להשיג כספים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully