וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: התרעה מפני פיגועי טרור במתקני הגרעין

הרשויות בהודו החליטו על העלאת רמת הכוננות בכל המתקנים הגרעיניים, לאחר שהתקבל מידע על אפשרות שהם יהוו מטרה לפיגועי טרור

גורמים בהודו מסרו היום (שני) כי הרשויות העלו את הכוננות במתקני הגרעין ברחבי המדינה, לאחר שהתקבל מידע מודיעיני על אפשרות שהם יהוו יעד לפיגועים.

סוכנות הידיעות ההודית ציטטה גורמים בלתי מזוהים במשרד הפנים שאמרו כי הממשלות במדינות המרכיבות את הודו התבקשו להעלות את רמת האבטחה סביב המתקנים הגרעיניים בשטחן בתור "צעד מניעה".

"מדובר בצעד מונע מטבעו. המדינות נקראו להגביר את הערנות ולבצע סיורים כדי לסכל כל ניסיון חבלה שמכוון נגד המתקנים החיוניים האלה", צוטט בכיר במשרד הפנים.

בהודו ישנם שישה מתקני גרעין פעילים במדינות אוטר פרדש, קרנטקה, מהרשטרה, טמיל נאדו, גוג'ארט ורג'סטן וכמו כן יש מכוני מחקר גרעיניים ברחבי המדינה. גורמים במשרד הפנים מסרו כי העלאת הכוננות בוצעה לאחר מעצרו של חשוד בריגול למען פקיסטן בשדה התעופה הבינלאומי בניו דלהי אתמול. "הוא נחקר ועדיין לא ברור מה הוא עשה בהודו", אמר גורם בכיר.

אתמול נודע כי דיוויד הדלי, אמריקאי שנעצר בחודש שעבר בשיקגו בחשד לעבירות טרור, ביקר בחלק מהמדינות שבהן ממוקמים הכורים הגרעיניים. כמו כן נחקר החשד כי הדלי אסף מידע עבור ארגון הטרור הפקיסטני לאשקר אי-טויבה, שעמד מאחורי מתקפת הטרור במומביי בשנה שעברה, ואף התחזה ליהודי כדי לבקר בבית חב"ד בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully