וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא לוחצת: הנסיך וויליאם בדרך לחתונה?

בשנת 2012 תציין המלכה אליזבת 60 שנה בתפקיד, ובארמון אומרים כי היא "תשמח מאוד" שהחגיגות יאוחדו עם חתונת הנסיך. וויליאם מצידו עדיין אפילו לא הציע נישואים לחברתו

הנסיך וויליאם עוד לא הציע נישואים לחברתו קייט מידלטון, אבל בארמון המלכה הבריטית כבר החלו בהכנות לחתונה מלכותית, שתערך ככל הנראה ב-2012. העיתון "דיילי מייל" דיווח אתמול (ראשון), כי נושא החתונה נדון כעת בצורה גלויה בארמון בקינגהם וכי נערכו כבר שלבים ראשונים של שיחות בכדי לתאם את החתונה עם חגיגות "היהלום" (60 שנות מלוכה) של המלכה אליזבת.

ההכנות לחגיגות היהלום של המלכה יצאו לדרך כבר לפני זמן מה, אולם כעת זו הפעם הראשונה שהם מוזכרים בכפיפה אחת עם נישואי הנסיך שיהיה בן 30 בשנת 2012, הגיל בו הצהיר בעבר כי יינשא בו. על פי מקור בארמון המצוטט בתקשורת הבריטית, המלכה הקפידה כי החגיגות שלה יופרדו מטקסי האולימפיאדה שייערכו בלונדון באותה שנה, אולם הביעה בצורה פרטית את רצונה כי נישואי נכדה יערכו במקביל.

הנסיך וויליאם וחברתו קייט מידלטון. AP
יתחתן בשביל להקל על סבתא? הניסך וויליאם וקייט מידלטון/AP

הנסיך, שסיים את הכשרתו הצבאית לפני כחודשיים, יוצא עם חברתו קייט מידלטון, כבר שש שנים. חבריהם הקרובים הביעו בעבר הערכה כי השניים יודיעו על אירוסים לקראת סוף השנה הבאה, אולם ציינו כי לא נראה שהם יינשאו בעתיד הקרוב. "המלכה אמרה כי אינה רוצה להיות עמוסה בארועים לרגל חתונת היהלום שלה", אמר גורם בארמון, "קיום של חתונה מלכותית יכול להיות דרך מצוינת ליצירת עניין בנעשה בארמון, מבלי להעמיס על המלכה".

מיד כשיינשא צפוי הנסיך וויליאם ליטול עליו בצורה מלאה את החובות המוטלות על בני המלוכה ויעזוב את הצבא. גורמים בבריטניה הביעו חשש, כי במידה שכך יקרה יהווה הדבר בזבוז של מאות אלפי הליש"ט שהושקעו באימוניו הצבאיים של הנסיך.

גורם נוסף בארמון המלוכה אמר כי "וויליאם לא ממהר להתחתן, כך שיש סיכוי ש-2012 תהייה השנה שזה יקרה בה. יחד עם חגיגות היהלום של המלכה והאולימפיאדה, זו תהייה שנה עמוסה. חתונה מלכותית יכולה להתאים בין האירועים הללו וזו תהייה הזדמנות מושלמת להציג את וויליאם וקייט כמלך והמלכה העתידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully