וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושל שניהל רומן עם ישראלי יהפוך לכומר?

ב-2004 התפטר מושל ניו ג'רזי בשל קשר רומנטי שניהל עם נציג ישראלי. מאז הוא עזב את אשתו, עבר להתגורר עם גבר וכעת הוא משלים את לימודיו לקראת מינויו לכומר

לפני חמש שנים אולץ מושל ניו ג'רזי, ג'ים מקגריווי, להתפטר מתפקידו במסיבת עיתונאים בה גילה שהוא הומוסקסואל והתוודה על קשר רומנטי שניהל עם הישראלי גולן ציפל, לשעבר עובד הקונסוליה הישראלית בניו-יורק. כעת עשוי המושל לשעבר להפוך לכומר בכנסיה אפיסקופלית בניו ג'רזי.

ה"ניו יורק פוסט" פרסם היום (ראשון) צילום של מקגריווי מהתפילה של יום ראשון בשבוע שעבר, בו הוא נראה עוטה שמלה לבנה, נושא צלב בתהלוכה ומסייע לכומר לברך את המשתתפים בארוחה שלאחר התפילה, ולהטביל לנצרות תינוקות. על פי הדיווח בעיתון, המושל לשעבר לומד להעביר דרשות, משמש כעוזר לכומר ג'פרי קרטיס בניהול תפילות יום ראשון ומשתתף בתוכנית שעוסקת באיסוף תרומות ופעילויות למען הקהילה.

המושל לשעבר התגרש מאשתו דינה ועבר לגור עם בן זוג אוסטרלי, מרק אודונל. בשנת 2007 הוא נרשם לסמינר של הכנסייה האפיסקופלית בשכונת צ'לסי במנהטן, השתתף בתוכנית לימודים בכנסיית "כל הקדושים", שנמשכת שנה וחצי, אותה הוא צפוי להשלים באביב הקרוב. יש לציין כי הכנסיה האפיסקופלית היא בין היחידות שבהן אין התנגדות למינוי הומוסקסואל לתפקיד כומר. כומר אפיסקופלי, בניגוד לכומר קתולי, אף רשאי להתחתן עם אשה או עם גבר.

בראיון שהעניק מקגריווי, שבעבר הביע רצון לשנות כיוון ל"מסע רוחני", הוא אמר כי הוא "אסיר תודה על שברוני. אני אסיר תודה על הכניעה שלי. זוהי ברכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully