וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני מודאג: "מישהו רוצה לפוצץ אותי"

שמו של ראש ממשלת איטליה הופיע בראש רשימת חיסול של פעילי טרור, ובשל כך הוא נאלץ להעביר שני לילות במשרדו. במקביל גילו חברי מאפיה איטלקית על תוכנית ישנה לחטיפתו של רה"מ

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני בילה שני לילות במשרדו, בעקבות דיווחים על כך שהוא נמצא ברשימת חיסול של ארגוני טרור, כך דווח היום (ראשון) בעיתונות האיטלקית. ברלוסקוני לא העביר את הלילה במשרדו מאז 2003, אז נאלץ לישון שם בשל מחלת השפעת בה לקה.

ממשלת איטליה סירבה להגיב לפרסומים, אך בעיתון היומי קוריירה דלה סרה צוטט ברלוסקוני כשהוא אומר כי הוא "מאוד מודאג. יש מישהו שמנסה לפוצץ אותי". המידע על הכוונה לפגוע בברלוסקוני התגלה במהלך חקירתו של מוחמד גיים, אזרח לובי החשוד בטרור, שנעצר בחודש שעבר לאחר שהשליך מטען חבלה מאולתר לעבר מחסום של משטרת איטליה במילנו. במהלך חקירתו התגלתה על מחשבו רשימה של 15 פוליטיקאים בהם התכוון לפגוע, בראשם ברלוסקוני.

במקביל גילה היום גספרו מוטולו, איש שהיה בעברו במאפיה האיטלקית -"קוזה נוסטרה", כי במהלך שנות ה-70 הוא קיבל הוראה מראשי המאפיה לחטוף את ברלוסקוני, אז איש עסקים מצליח, אולם התוכנית לא יצאה לפועל לאחר שברלוסקוני שכר את שירותיהם של אנשי מאפיה נוספים כשומרי ראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully