וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: האב הסיר התנגדותו - והתינוק מת

הפעוט שהוריו התעמתו בבית משפט על ניתוקו ממכונת ההנשמה מת, לאחר שאביו הסיר את התנגדותו לבקשת האם לנתקו. האם: "הוא נראה כל כך שליו. לפני שנותק, אמרתי לו שתמיד אהיה שם עבורו"

התינוק הבריטי, שהוריו נלחמו זה בזו בבית המשפט על ניתוקו ממכונת הנשמה, מת במהלך סוף השבוע, בעקבות ניתוקו. בשבוע שעבר הסיר אביו את התנגדותו לבקשת האם ורופאי התינוק לנתקו. אמו ביקשה את הצעד כדי לאפשר לבנה, שזוהה רק לפי ראשי תיבות שמו ר"ב, למות בכבוד, במקום להמשיך לחיות חיים "עלובים, עצובים ומסכנים", עקב מצבו חשוך המרפא.

ביום שישי הוציאו הרופאים את צינור ההנשמה של ר"ב, וזמן קצר לאחר מכן הוא מת, כשהוריו לצידו. "כשהם הוציאו את הצינור חיבקתי אותו. זה היה כל כך מדהים לראות אותו בלי זה – זה היה משך הזמן הארוך ביותר שראיתי את הפנים שלו כמו שצריך. הוא נראה כל כך שליו, הוא היה כל כך מקסים", אמרה האם בראיון לעיתון בבריטניה. "המשכתי לנשק אותו. הדבר האחרון שאמרתי לו הוא שאני אוהבת אותו ושאני תמיד אהיה שם עבורו".

התינוק נולד לפני 13 חודשים עם מום גנטי עצבי נדיר, ללא כל סיכוי להחלמה. הוא לא היה יכול לנשום ללא עזרה והיה מחובר למכונת ההנשמה מאז לידתו. הרופאים תמכו בניתוקו מהמכונות, אך אביו של ר"ב התנגד בתחילה לבקשה וטען שבנו, שלא סובל מנזק מוחי, יכול לשחק ולזהות את הוריו.

בשבוע שעבר הגיעו כל הצדדים להסכמה על ניתוקו של ר"ב, וביום שישי, לאחר שכל בני משפחתו נפרדו ממנו, הוצא צינור ההנשמה מגופו של ר"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully