וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוזמת העוצר בנס ציונה - אנטי דמוקרטית"

מועצת התלמידים והנוער הארצית גינתה את הצעתו של ראש עיריית נס ציונה לפיה בני נוער מתחת לגיל 16 שיסתובבו ברחובות אחרי השעה 12בלילה, ייקנסו. "ראש העיר מנסה להחזיר אותנו לימי המנדט הבריטי"

מועצת התלמידים והנוער הארצית גינתה הערב (שבת) את הצעתו של ראש עיריית נס ציונה בשבוע שעבר, לפיה נערים ונערות מתחת לגיל 16 שיסתובבו ברחובות העיר אחרי השעה 12 בלילה, ייקבלו קנס כספי של מאות שקלים. לדברי המועצה, "ראש העיר מנסה להחזיר את מדינת ישראל, הדמוקרטית והמתקדמת, לימי המנדט הבריטי".

יוזמתו של ראש העיר, יוסי שבו, כוללת הגשת הצעה לחוק עזר עירוני חדש, שיאסור שוטטות של בני נוער מתחת לגיל 16 ברחובות העיר אחרי השעה 12 בלילה. אם החוק ייכנס לתוקף, הורי נערים שייתפסו משוטטים אחרי חצות יחויבו לשלם קנס של 450 שקלים.

לדברי שבו "אני נחוש בדעתי לעשות זאת כדי למנוע אסון. ילד בן 12 לא צריך להיות ברחוב בשעה שלוש לפנות בוקר. טוב לא ייצא מזה", אמר.

" ראש העיר שכח שהמשטר הבריטי הסתיים"

הדר שומן, יושבת ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית אמרה בתגובה כי "ראש העיר כנראה החמיץ את שיעורי ההיסטוריה כשהיה תלמיד ושכח שהמשטר הבריטי קיפל את הדגל ועזב מזמן את הארץ. בנס ציונה ישנם ילדים ונוער איכותיים ביותר וחבל שראש העיר בחר לצאת נגדם למלחמה ראש בראש, בכלי קיצוני, שנוגד את חופש התנועה ועקרונות הדמוקרטיה".

הדר הוסיפה כי "חקיקה והגבלה אינם הדרך לטפל בבעיות חברתיות כמו סמים ואלכוהול, אלה רק יגררו התמרדות, עזיבת העיר ואי תמיכה בראש העיר".

מועצת התלמידים והנוער הארצית קראה לראש העיר לסגת מיוזמתו.
והוסיפה כי "במקום לדאוג לפעילויות חינוך ולחזק את גופי ההנהגה ותנועות הנוער בעירו ראש העיר מחפש פתרונות קלים וזולים ומרחיק את עצמו מטיפול משמעותי בסוגייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully