וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה נגד הנשיא בברזיל: "שמעון היטלר"

לקראת בואו של נשיא המדינה שמעון פרס לכנס בסאו פאולו שבברזיל, קיימו במקום עשרות מפגינים פרו פלסטינים הפגנה סוערת. המפגינים הניפו את דגלי הרשות הפלסטינית והצמידו את תמונות הנשיא לצלב קרס

כ-40 מפגינים פרו פלסטינים הכינו הערב (חמישי) קבלת פנים סוערת לנשיא המדינה שמעון פרס, לפני הגעתו לכנס עם תעשיינים בעיר סאו פאולו בברזיל. המפגינים נשאו בידיהם תמונות של הנשיא פרס והצמידו לתמונתו של פרס את דגל ישראל שעליו צויר צלב קרס. על אחת התמונות צוין הכיתוב "שמעון היטלר". גורמים בפמליית הנשיא פרס אמרו כי במהלך הכנס המשיכו המפגינים בקריאות נאצה נגד ישראל והנשיא והניפו דגלים של לבנון והרשות הפלסטינית.

מדובר באקורד צורם במהלך סיור מתוקשר ומוצלח של נשיא המדינה בברזיל. מוקדם יותר אישרר בית הנבחרים של ברזיל את הסכם הסחר החופשי בין השוק המשותף של גוש מדינות דרום אמריקה (מרקוסור) לבין ישראל, זאת כמחווה לנשיא המדינה שמעון פרס.

על פי ההסכם תנהל ישראל יחסי סחר חופשיים עם ארגנטינה, ברזיל, אורוגוואי ופרגוואי המרכיבות נכון להיום את גוש המרקוסור ומנהלות ביניהן סחר חופשי ללא מכסים והגבלות. בימים אלה מצויות גם מדינות אחרות בדרום אמריקה, בהן ונצואלה, קולומביה, צ'ילה ואקוודור בשלבים שונים של הצטרפות לברית הכלכלית.

זהו מקרה נוסף של מפגינים מול נציג ישראל השוהה בחו"ל. קומץ מפגינים שהתאסף סמוך לאוניברסיטת ארסמוס בעיר רוטרדם שבהולנד, הורחק לפני שבוע כאשר ניסה להתגודד בעת נאומו של יו"ר הבית היהודי השר דניאל הרשקוביץ בפני סטודנטים. בהתייחסו לתקרית אמר השר הרשקוביץ "כי המפגינים נגד ישראל, תומכים בטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully