וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: היורה מטקסס יואשם ב-13 סעיפי רצח

קצין בריאות הנפש של הצבא האמריקאי, נידל מליק חסן, שירה למוות ב-13 בני אדם, יואשם ב-13 סעיפים של רצח בכוונה תחילה. הנשיא אובמה הורה לפתוח בחקירת התנהלות רשויות המודיעין בעניינו

קצין בריאות הנפש בצבא ארה"ב, רב סרן נידל מליק חסן, שירה בשבוע שעבר למוות ב-13 בני אדם בבסיס בפורט הוד שבטקסס, יואשם ב-13 סעיפים של רצח בכוונה תחילה, כך מדווחת הערב (חמישי) רשת הטלוויזיה האמריקאית פוקס.

חסן, יליד ארה"ב, נורה ונפצע באורח קשה לאחר שהחל במתקפת הירי בבסיס הצבאי בו שירת בפורט הוד שבטקסס. הוא התעורר לאחר מספר ימים וכעת הוא נמצא תחת שמירה בבית חולים בסן אנטוניו. חוקרי המשטרה החלו לחקור אותו לאחר שהתעורר, אך טרם נודע המניע למעשיו. בצבא ארה"ב עדיין מתלבטים האם להאשים את חסן בסעיף רצח נוסף, 14 במספר, כיוון שאחת מקורבנותיו הייתה בהריון.

בתוך כך, החליט נשיא ארה"ב ברק אובמה לפתוח בחקירה של סוכנויות המודיעין האמריקאי, לאחר שה- FBI אישר שממשלת ארה"ב ידעה על כ-20 מיילים שרב סרן חסן החליף עם האימאם הקיצוני בתימן מדצמבר 2008. החקירה תבדוק את הטיפול של המודיעין האמריקאי במידע שהיה להם על חסן. אם יורשע, צפוי חסן לעמוד בפני עונש מוות. עם זאת, אף איש כוחות הביטחון לא הוצא להורג משנת 1961.

נידאל מליק חסן מואשם כי ירה כ- 100 כדורים לעבר חיילים ששירתו בבסיס. חיילי המשמר האזרחי ירו בו, ובכך עצרו את המתקפה. בעקבות הירי נפצעו גם 30 חיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully