וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כדורגלנים באיטליה עוסקים בטרור?

משטרת איטליה חשפה רשת טרור שעסקה בזיוף מסמכי זהות ומימנה פעילות טרור. 6 מהעצורים התחזו לשחקני כדורגל שמשחקים בקבוצות באירופה. צווי מעצר הוצאו ל-11 חשודים נוספים

שישה אלג'יראים נעצרו באיטליה בחשד שהם חלק מרשת זיוף אירופאית שגנבה את זהותם של כדורגלנים אלג'יראים ומימנה פעולות טרור, כך מסר היום (חמישי) שר הפנים האיטלקי.

לדברי השר, בית משפט באיטליה הוציא צו מעצר ל-17 חשודים באלג'יריה, ומדינות שונות באירופה, אך הוא לא אישר אם כל החשודים מחוץ לאיטליה נעצרו. לפחות אחד מהחשודים מופיע ברשימת הטרוריסטים של האו"ם.

בחקירה, שהחלה ב-2007, נמצא שהרשת גלגלה מיליון אירו במשך שלוש שנים וזייפה מסמכים מזהים של שחקני כדורגל אלג'יראים שמשחקים באירופה. כוחות הביטחון של אלג'יריה, אוסטריה, בריטניה, צרפת, ספרד ושווייץ סייעו בחקירה. "התקדמנו עם המעצר של שישה אנשים באיטליה ו-17 בסך הכל", אמר שר הפנים האיטלקי רוברטו מלדוני. "פירקנו תא טרור אלג'יראי שגייס משאבים לממן פעילות טרור מחוץ לאיטליה".

לפני המעצרים האחרונים נעצרו שישה אנשים באשמת זיוף והגירה בלתי חוקית. לדברי השר מארוני, בעיית קשרי הטרור של צפון אפריקאים באיטליה קיבלה "מימדים משמעותיים" באזור שסמוך לעיר מילנו, שבצפון המדינה. בחודש שעבר, אזרח לובי ניסה להטמין פצצה סמוך למגורים צבאיים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully