וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים יקרים: מדבר הטייס שלכם ואני שיכור

רגע לפני שהמריא עם מטוסו לשיקגו, נכשל טייס של חברת תעופה אמריקאית בבדיקת אלכוהול. על המטוס היו 135 נוסעים ואנשי צוות. דובר חברת התעופה: "הטייס הועבר מתפקידו"

טייס בחברת התעופה האמריקאית "יונייטד אירליינס" הואשם אמש (שלישי) בהפעלת כלי טיס בזמן שכרות, לאחר שנכשל בבדיקת אלכוהול. הטייס נעצר לפני יומיים בשדה התעופה הית'רו שבלונדון, דקות לפני שהתכוון להמריא עם מטוסו לשיקגו.

על המטוס מסוג בואינג 767 היו בעת מעצרו של הטייס ארווין וושינגטון בן ה-51, 124 נוסעים ו-11 אנשי צוות. הטיסה בוטלה והנוסעים ההמומים הועברו לטיסות אחרות.

וושינגטון שוחרר בערבות וישוב לבית המשפט בשבוע הבא. זאת הפעם השנייה, שבה טייס אמריקאי נתפס שיכור בנמל התעופה הית'רו. על פי חוקי התעופה האמריקאים, לטייסים אסור לשתות אלכוהול שמונה שעות לפני טיסתם, או לטוס עם רמת אלכוהול של 0.04% בדם.

בחודש שעבר פספסו שני טייסים של חברת התעופה האמריקאית "דלתא" את יעדם וטענו כי דעתם הוסחה עקב שימוש במחשב נייד בתוך תא הטייס.

דובר חברת התעופה "יונייטד אירליינס" מסר: "חשיבות הבטיחות נמצאת מבחינתנו במעלה הראשונה. הטייס הועבר מתפקידו. אנו משתפים פעולה עם הרשויות ומקיימים חקירה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully