וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קושנר: "חוששים שישראל כבר לא מעוניינת בשלום"

יום לפני הגעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לצרפת, התייחס שר החוץ הצרפתי למתרחש במזה"ת. "צרפת חוששת שישראל כבר לא מעוניינת בשלום עם הפלסטינים"

צרפת חוששת שישראל כבר לא מעוניינת בהסכם שלום במזרח התיכון, כך אמר היום (שלישי) שר החוץ הצרפתי ברנר קושנר. קושנר הוסיף שצרפת ממשיכה להתנגד לבנייה הישראלית בהתנחלויות.

שר החוץ הצרפתי אמר את הדברים בראיון לרדיו מקומי, יום לפני הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי.

לדברי קושנר, לא צפויה פריצת דרך משמעותית במשא ומתן בין ישראל לפלסטינים. "מה שבאמת כואב לי, וזה הפתיע אותנו, זה שפעם היתה תנועת שלום נפלאה בישראל. היה שמאל שהשמיע את עצמו ורצון אמיתי לשלום", אמר קושנר. "נראה לי, ואני מקווה שאני טועה לחלוטין, שהרצון הזה נעלם לחלוטין, כאילו אנשים כבר לא מאמינים בזה יותר."

קושנר יגיע לאזור בימים הקרובים

היחסים בין ממשלת נתניהו לצרפת עברו כמה משברים ובחודשים האחרונים דרשה ממשלתו של סרקוזי לא פעם את דרישתה להפסקת הבנייה בהתנחלויות. למרות שבחודש שעבר קושנר ביטל ביקור בישראל וברשות הפלסטינית, היום הודיע שר החוץ הצרפתי כי בכוונתו לערוך ביקור באזור בימים הקרובים. במהלך הביקור, הוא ינסה לשכנע בין היתר את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן להתמודד בבחירות לנשיאות בחודש ינואר.

יומיים לאחר ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בפריז, צפוי נשיא סוריה בשאר אסד לנחות בצרפת לפגישות עם סרקוזי. גורמים רשמיים בצרפת הכחישו קשר בין שני הביקורים ובכך דחו השערות שצרפת תנסה לתווך בין שתי המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully