וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכנסת צריכים ללמוד איך לא להטריד מינית"

ארגונים פמיניסטיים פנו ליו"ר הכנסת בבקשה לקיים סדנה למניעת הטרדה מינית בכנסת, ביום לציון המאבק באלימות נגד נשים. "חברי הכנסת והשרים הם גם מעסיקים ומעסיקות ועליהם לשמש דוגמא"

חמישה ארגונים פמיניסטיים פנו היום (שלישי) ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין בבקשה לקיום סדנה למניעת הטרדה מינית עבור חברי הכנסת והשרים ב-25 לנובמבר, יום הציון למאבק באלימות כלפי נשים.

במכתב ששלחו הארגונים לריבלין נכתב כי "מתוך היותם של חברי הכנסת והשרים גם מעסיקים ומעסיקות אנו רואות חשיבות גדולה כי נבחרי הציבור יהוו דוגמא וישתתפו בסדנה חשובה זו. חמשת הארגונים החתומים מובילים מהלך ציבורי רחב היקף שתכליתו אחת – יצירת סביבת עבודה בטוחה מפני הטרדה מינית. אנו מאמינות כי זוהי זכותם ואף חובתם של חברי הכנסת לשמש דוגמא לכלל המעסיקים והמעסיקות במשק על ידי השתתפות בסדנה כזו".

עוד נכתב במכתב כי "הטרדה מינית במקום העבודה היא אחד החסמים המשמעותיים המונעים השתלבות והתקדמות של נשים בתעסוקה ומכאן השלכותיה על יכולתן להשיג עצמאות כלכלית ולפרנס את עצמן ואת משפחותיהן. אנו רואות חשיבות גם בהשתתפות בסדנה, יחד עם חברי הכנסת, גם של עובדי המשכן, על מנת שיוכלו לדעת כי סביבת העבודה בכנסת הינה בטוחה מפני הטרדה מינית. אנו רואות חשיבות בקיומה של סדנה זו במועד האמור גם בהמשך למסעות הציבוריים שניהלנו עת התגלתה תופעת קיומם של חשודים ומורשעים בעבריינות מין בקרב השלטון ונבחרי העם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully