וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון בראון כותב בשגיאות כתיב ומתנצל

ראש ממשלת בריטניה שלח מכתב ניחומים לא קריא ומלא שגיאות לאם ששכלה את בנה בלחימה באפגניסטן. האם נפגעה ובראון התקשר אליה באופן אישי להתנצל

משרד ראש הממשלה בבריטניה יוצא להגנת גורדון בראון לאחר שאם שכולה התלוננה כי קיבלה מבראון מכתב ניחומים מלא בשגיאות ולא קריא. בראון עצמו טלפן לג'קי גיינס, שבנה ג'יימי נהרג באפגניסטן בחודש שעבר, לאחר שעיתון "הסאן" פרסם שבראון טעה באיות שמה ושם בנה במכתב, כך דיווח היום (שני) העיתון הבריטי אינדיפנדט.

המכתב נפתח במילים "גברת ג'יימס היקרה", במקום ג'יינס. בנוסף, בראון איית את שמו של ג'יימי בצורה שגויה. ג'קי ג'יינס אמרה לעיתון "הסאן" שהמכתב של בראון הוא "עלבון שנכתב ברישול".

ממשרד ראש הממשלה נמסר: "ברגע שנאמר לראש הממשלה על המקרה הוא התקשר באופן אישי לאם כדי להבהיר בבירור שהוא מעולם לא התכוון לפגוע בה, ולהדגיש את תנחומיו הכנים, ואת הערצתו, ולהודות לה על הגבורה והקורבן של בנה, ואמר שהוא יעשה כל שביכולתו לעזור לה בתקופתה הקשה".

גברת ג'יינס קיבלה את מכתב התנחומים מראש הממשלה לאחר מות בנה בפיגוע במחוז הלמנד באפגניסטן ב-5 באוקטובר. היא אמרה לעיתון "הסאן" שהמכתב של בראון הכעיס אותה: "הוא שורבט כה מהר שבקושי יכולתי לקרוא אותו", והוסיפה שהוא מראה על חוסר כבוד לבנה ומהווה עלבון.

דובריו של בראון אמרו שהוא כותב את מכתבי התנחומים למשפחות באופן אישי "על מנת להכיר בהכרת התודה שבריטניה חייבת לאלה שמתו על מנת להגן על אזרחי בריטניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully