וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: הבעל סייע לאשתו להתאבד

בני זוג מערד החליטו להתאבד יחד ומכרו את חפצי הערך שברשותם כדי לרכוש וודקה וכדורי שינה. האישה מתה לאחר שהשניים נטלו את הכדורים. הבעל ששרד מואשם בסיוע להתאבדות

פרקליטות מחוז הדרום הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע כתב אישום ובקשת מעצר נגד אלכסנדר גרינברג, המואשם שסייע לאשתו להתאבד.

על פי כתב האישום בני הזוג גרינברג התגוררו יחד בדירה בערד. בסוף חודש ספטמבר החליטו המנוחה והנאשם להתאבד יחד. לשם ביצוע התכנית החליטו בני הזוג למכור תכשיטי זהב שהיו ברשותם, ובכסף שקיבלו בתמורה לתכשיטים רכשו בקבוקי וודקה וכדורי שינה במטרה להתאבד על ידי נטילת הכדורים ושתיית הוודקה. אך בסוף היום כשניגשו בני הזוג לביצוע ההתאבדות שתו רק את הוודקה ולא נטלו את הכדורים.

יומיים לאחר מכן מכר גרינברג שרשרת זהב נוספת. לפי כתב האישום קנה בכסף שקיבל תמורתה וודקה והוא ואשתו שתו שוב בדירתם. עוד יומיים לאחר מכן החליטו בני הזוג ליטול את כדורי השינה ולהתאבד האישה מסרה לנאשם כדורים על מנת שיבלע אותם אולם גרינברג הלך לשירותים והקיא וכששב אמר לאשתו שהוא רוצה לדחות את ההתאבדות ביום, אך היא אמרה לו שכבר בלעה את הכדורים שלה והוא הסכים לבלוע גם את הכדורים שלו.

לאחר שבלע את הכדורים נרדם גרינברג, וכשהתעורר בבוקר ה-5 לאוקטובר ראה את המנוחה ישנה על הספה כשדם זב מאפה. גרינברג נרדם שוב, התעורר בערב והכין לעצמו אוכל כשכל אותה העת אשתו עדיין ישנה על הספה כשגופה מקופל. בשלב כלשהו התעוררה האישה ואז אמר לה גרינברג שהוא יקנה להם עוד וודקה כדי שיוכלו לשתות יחד וליטול את הכדורים שנשארו בדירה כדי להתאבד באופן סופי.

בבוקר יום ה-7 לאוקטובר התעורר גרינברג וראה כי לאשתו יש כתמים על הפנים, עיניה פקוחות וקצף יוצא מפיה. הנאשם התקשר לאימו ואמר לה שהוא חושב שאשתו מתה. לאחר מכן בלע גרינברג כ–20 כדורי שינה. כחצי שעה לאחר מכן הגיעה אימו של גרינברג לדירה וראתה אותו יושב בדירה כשאשתו שוכבת על הספה, גופה מקופל והיא אינה מגיבה. האם התקשרה לבתה וזו הזמינה אמבולנס לדירה. פרמדיק של מד"א שהגיע לדירה בשעה 07:35 מצא את האישה ללא רוח חיים עם כתמי מוות וכחלון מפושט. רופא שהגיע למקום קבע את מותה בדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully