וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סליחה, יש הנחה לנסיכים חיילים?"

הנסיך הבריטי הארי נכנס למסעדת מזון מהיר בריטית בלוויית חבריו מהצבא. כאשר ניגש להזמין, הציעו לו עובדי המקום את המנה שבחר בחינם. הנסיך התעקש לשלם, אך ביקש הנחת חיילים

מסתבר כי הנסיך הארי, הטוען השלישי לכתר המלכות בבריטניה, מעדיף עוף וצ'יפס על פני ארוחות גורמה, ואם אפשר אז גם עם הנחת חיילים.

הנסיך הצטרף בשבוע שעבר לעשרה מחבריו מהצבא לארוחה במסעדת מזון מהיר הקרובה לבסיסם. צוות המסעדה התנדב לתת לנסיך את ארוחתו, בשווי 14.60 פאונד, בחינם, אך הוא סירב וביקש לשלם על המנה, יחד עם זאת הנסיך עמד על כך שיקבל את ההנחה המיוחדת שהרשת מעניקה לחיילים.

"כשהארי נכנס למסעדה, הייתה התרגשות רבה בקרב העובדים. אמרתי להם להירגע ולטפל בו כלקוח רגיל", אמר מנהל המסעדה ריצ'רד תומפסון. תומפסון הוסיף כי "כאשר הוא נכנס אמרתי לו: 'אתה לא חייב לשלם, אתה יכול לקבל את זה בחינם'. הארי התעקש שהוא רוצה לשלם, אך ביקש לקבל את הנחת החיילים המגיעה לו. עד שהוא ביקש את ההנחה, החשבון כבר שולם וזה היה מאוחר מדי. בסופו של דבר הוא הסכים לשלם את המחיר המלא".

תומפסון אמר שהארי וחבריו בילו במקום במשך שעה ועזבו בסביבות השעה 21:00 בערב. עם זאת, ציין תומפסון כי הנסיך לא השאיר להם טיפ, ורק נפרד והודה להם בצאתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully