וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן:"גורמים פוליטיים מלבים את האש"

שר המשפטים תקף את פרקליט המדינה, על רקע המחלוקת בנוגע לפיצול סמכויות היועמ"ש. לדבריו, "גורמים פוליטיים, מתוך ומחוץ לממשלה, מלבים את האש"

שר המשפטים יעקב נאמן התייחס אמש (שבת) לסוגיית פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה, ואמר כי "גורמים פוליטיים, מתוך ומחוץ לממשלה, מלבים את האש בהקשר לויכוח בנוגע לפיצול סמכויות היועץ המשפטי לממשלה. אנשי הפרקליטות והיועץ המשפטי משמשים כדור משחק בידי אנשים פוליטיים". נאמן אמר את הדברים בראיון ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2.

נאמן התייחס למכתב הביקורת של פרקליט המדינה משה לדור, ואמר כי "למכתב אין תקדים במשרד המשפטים ובמשרדים אחרים". לדבריו המכתב הגיע לעובדי הפרקליטות לפני שהגיע אליו. "יש דרך להביע דעה - לא על ידי הפצתה בתקשורת ולפרקליטות. נהוג /לפני שמביעים דעה לציבור ולכלל העובדים ומסיתים אותם, שפונים אל מי שנוגעים אליו הדברים".

נאמן הבהיר כי למרות ביקורתו על המכתב, אין בכוונתו לפטר את לדור: "אני לא לוקח ללדור את התפקיד, אני רוצה לשמוע מה יש לו להגיד. כשניפגש ונדבר אגבש את עמדתי. "קודם אני רוצה לשמוע אותו".

שר המשפטים הסביר בראיון כי אין בכוונתו לפצל את תפקיד היועמ"ש, אלא לחלק את סמכויותיו."זו לא פגיעה, אלא להיפך. זה העלאת רמת אכיפת החוק במדינת ישראל. "השינוי המבני הוא כזה שיהיה אדם אחד שינהל והוא יהיה אדם בלתי תלוי לחלוטין. הוא ינהל לא רק לגבי אנשי ציבור, אלא לכל אדם. יש תיקים שממתינים שנים בפרקליטות, ויש צורך במישהו שינהל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully