וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נהרג בתקרית ירי בבניין משרדים בפלורידה

פחות מיממה לאחר הטבח בבסיס הצבא בטקסס בו נהרגו 13 בני אדם בתקרית ירי חמורה, אדם אחד נהרג באירוע ירי נוסף בבנין משרדים בפלורידה. אחרי שעה ארוכה לכדה המשטרה את החשוד בירי בבית אימו

אדם אחד נהרג ושבעה נוספים נפצעו בתקרית ירי שאירעה הערב (שישי) בבניין משרדים באורלנדו , פלורידה. על פי דיווח ראשוני, כבאים ושוטרים הוזעקו לבניין משרדים בן 16 קומות לאחר שדווח על ירי בבניין.

דוברת המשטרה סיפרה כי ישנם מספר נפגעים בבניין המשרדים ושהמשטרה המקומית פינתה את הבניין מיושביו. לאחר שעה ארוכה הצליחה המשטרה ללכוד את החשוד בירי, ג'ייסון רודריגז, בבית אימו. ג'ייסון הועסק בעבר בבניין המשרדים בו על פי החשד ביצע את הירי.

אמש נהרגו 13 בני אדם ולפחות 31 נפצעו בתקרית ירי שאירעה בבסיס הצבא האמריקאי בפורט הוד שבטקסס. החשוד בירי הוא מייג'ור (רב סרן) נידאל מאליק חסן, רופא פסיכיאטר שהוצב בבסיס לקראת שליחתו לעירק.

נידאל מאליק חסן היה רופא צבאי שטיפל בפצועים ששבו מהחזית בעירק ובאפגניסטן. בן דודו של חסן סיפר לרשת "פוקס" כי לאחרונה הוצב חסן בבסיס ובכוונת הצבא היה להציבו בעירק, מהלך שהרופא התנגד לו. חסן, מוסלמי יליד ארה"ב, התגייס לשורות הצבא האמריקאי לאחר שסיים את בית הספר התיכון ושירת כרופא במרכז רפואי בוושינגטון, שם טיפל בחיילים פצועים רבים, מסר בן דודו.

עדכון ראשון: 20:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully