וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין בהאג מינה שופט לרדובן קראדיץ'

לאחר שהרודן הבוסני סרבי החרים את הדיונים במשפטו, החליט היום בית הדין הבינ"ל בהאג על מינוי עורך דין שייצג את רדובן קראדיץ' ודחה את המשפט למרץ 2010

בית הדין הבינלאומי לפשעים ביוגוסלביה הורה היום (חמישי) למנות לרודן הבוסני סרבי רדובן קראדיץ' סנגור, לאחר שקרדיץ', החרים את הדיונים שהחלו בשבוע שעבר. בית הדין גם דחה את חידוש הדיונים למרץ 2010 על מנת לתת לעורך הדין שימונה זמן להתכונן.
קראדיץ', שמייצג את עצמו במשפט, החרים את הדיונים בטענה הוא זקוק לעוד זמן להתכונן. ביום שלישי הוא הופיע לראשונה בבית הדין לדיון טכני בעניין אי-הופעתו, וטען שהוא צריך לעבור על עוד 1.3 מיליון עמודי מסמכים. עורך הדין שימונה ייצג את קראדיץ' בכל פעם שהרודן לא יופיע לדיונים.

"בית המשפט מעודד את הנאשם לשוחח עם סנגורו ולשתף פעולה באופן מלא עם עורך הדין שימונה כדי שהוא או היא יוכלו לנצל בצורה הטובה ביותר את הזמן שניתן להם להתכונן", אמר אב בית הדין או-גון קוואן.

קראדיץ' נתפס בבלגרד בשנה שעברה לאחר שנמלט מרשויות החוק במשך 13 שנה. הוא עומד בפני 11 אישומים של פשעי מלחמה, מתוכן שניים באשמת רצח-עם, מתקופת המלחמה בבוסניה בין השנים 1992 ל-1995. אם יורשע, הוא צפוי למאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully