וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמן שסירב להיבדק בגן החיות עם פילים - מת

רופאיו של גבר בגרמניה ביקשו שייבדק במכשיר רטנגן וטרינרי המיועד לפילים והיפופוטמים בגן חיות מפאת משקלו הרב. הוא סירב מכיון "שלא רצה להפוך לבדיחה" ומת ימים ספורים אחר כך

תומאס לסמן, גרמני בן 51 במשקל 230 ק"ג, היה צריך לעבור בדיקות רנטגן כדי לבדוק מדוע במשך חודשים הוא סובל מסחרחורות ועייפות כרונית, שהרופאים קישרו למשקלו הגדול. אולם, עקב גודלו של לסמן, הוא לא יכול היה להיכנס למכונת הרנטגן שבבית החולים בעירו אפנדורף שליד המבורג.

רופאיו של לסמן יצרו קשר עם גן החיות של המבורג כדי לתאם ללסמן בדיקה במכשיר הרנטגן המיועד לבדיקת פילים, קרנפים והיפופוטמים בגן. אבל לסמן, שהרגיש מושפל מההצעה ולא רצה להפוך לבדיחה, סירב להגיע ולהיבדק במכונה הענקית. אשתו פטרה סיפרה כי "הוא הרגיש כל כך מבויש כשאמרו לו שהוא יצטרך ללכת לגן החיות. הוא פשוט לא הסכים ללכת".

13 ימים אחרי שסירב להגיע לגן החיות מת לסמן. סיבת המוות עדיין לא נקבעה. "אנחנו מבינים שזה יכול להיות קשה עבור הפציינטים שלנו אם אנחנו מעבירים אותם לבדיקה במכשיר וטרינרי", אמר דובר מטעם המרפאה שטיפלה בלסמן. "אבל העובדה הפשוטה היא שהאיש שקל 230 ק"ג והמכשיר שלנו יכול להתמודד רק עם אנשים במשקל של עד 200 ק"ג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully