וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד באפגניסטן אחר המחבל שהרג 5 בריטים

נמשך המצוד אחר השוטר האפגני שהרג אתמול חמישה חיילים בריטים. ראש ממשלת בריטניה הבטיח להמשיך לתמוך בכוחות הבריטים, שמאז תחילת המלחמה איבדו 229 חיילים

כוחות ביטחון באפגניסטן עורכים מצוד אחרי שוטר אפגני שירה למוות אתמול (שלישי) בחמישה חיילים במחסום צבאי בדרום אפגניסטן. חמישה חיילים נוספים נפצעו מהירי. חיילים השיבו אש לעבר היורה אך הוא נמלט.

לא ידוע אם הוא שייך לטליבן או שמורדים הכריחו אותו לבצע את הירי. "הטליבן לקחו אחריות על המקרה הזה, אז יתכן שהטליבן השתמש בשוטר אפגני או שהם חדרו למשטרת אפגניסטן", אמר דובר משרד ההגנה הבריטי. החיילים עבדו וגרו עם השוטר במשך השבועיים האחרונים. מותם מעלה את מספר החיילים הבריטים שנהרגו באפגניסטן מאז 2001 ל-229.

"הם לחמו להפוך את אפגניסטן ליותר בטוחה, אבל מעל להכל, להפוך את בריטניה בטוחה יותר מטרור וקיצוניים שממשיכים לאיים עלינו מהאזור שבגבול אפגניסטן ופקיסטן", אמר גורדון בראון בתגובה למקרה.

בראון גם חזר על הבטחתו לתמוך בכוחות הבריטים באפגניסטן: "זה בעדיפות הגבוהה ביותר שלי להבטיח שהכוחות הגיבורים שלנו יקבלו את מיטב התמיכה והציוד – והאסטרטגיה הנכונה, בתמיכה של השותפים הבינלאומיים שלנו, ושל ממשלה אפגנית חדשה שמוכנה להתעמת עם האתגרים שעומדים בפני אפגניסטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully