וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באן: "מיואש מהפעילות הישראלית במזרח ירושלים"

התבטאותו החריפה של מזכ"ל האו"ם מגיעה לאחר שאתמול נכנסו מתנחלים לבית פלסטיני בשכונת שייח' ג'ראח במזרח העיר. "פעולות ישראל גורמות לסבל ומחלישות את האמון בין הצדדים"

מזכ"ל האו"ם באן קי-מון קורא לישראל להפסיק את "פעולותיה הפרובוקטיביות" במזרח ירושלים ולעמוד מאחורי התחייבותיה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות, כך נכתב בהצהרה שפרסם האו"ם הלילה (רביעי). "המזכ"ל מיואש מהמשך הפעולות הישראליות במזרח ירושלים, הכוללות הריסת בתים פלסטינים", נאמר בהצהרה. "גירוש המשפחה הפלסטינית אתמול במזרח ירושלים הוא רק האחרון בשורה של אירועים".

באן הזהיר את ישראל כי פעולותיה "מעוררות מתח, גורמות לסבל ומחלישות את האמון בין הצדדים". באן גם חזר על קריאתו לישראל להקפיא את הבנייה בהתנחלויות – כולל בנייה כתוצאה מגידול טבעי, לפרק מחסומים ברחבי הגדה ולפתוח מחדש את המוסדות הפלסטינים במזרח ירושלים.

אמש נכנסו 30 מתנחלים בגיבוי המשטרה לבית של פלסטינית המתגוררת בשכונת שייח' ג'ראח וזאת לאחר שבית המשפט העליון החליט כי הבית באזור המדובר שייך ליהודים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי קבוצה של 30 מתנחלים פלשה לבית פלסטיני בשכונה, אשר שייך לאישה פלסטינית בשם רפקה אל- כורד, והשתלטה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully