וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחול השדים נגד יוצאי ברה"מ - גזענות"

שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר יצאה נגד הקריאות לערוך בדיקות מחמירות לעולים מרוסיה בעקבות פרשת הרצח של משפחת אושרנקו. "מישהו כאן איבד את הצפון ואת המצפון"

השרה לקליטת עלייה, סופה לנדבר, הגיבה היום (שלישי) להתלהטות הרוחות, לדבריה, נגד יוצאי חבר המדינות בעקבות פענוח רצח משפחת אושרנקו. "מחול השדים סביב העלייה מחבר המדינות כתוצאה מפענוח רצח אושרנקו אינו אלא גזענות אשר אין לה מקום בחברה הישראלית של שנות האלפיים", אמרה לנדבר. "מישהו כאן איבד את הצפון ואת המצפון".

"כל דיבורים על הצורך כביכול 'להחמיר את הבדיקות של העולים הפוטנציאלים' 'ולשים מחסום בפני עלייתם של הרוצחים' ואף לשנות את חוק השבות, הם אינם אלא ביטויים אומללים וגזעניים, השמים קו משווה בין מוצאו של ציבור שלם לבין נטייתו העבריינית כביכול. ניסיונות אלה עלולים להסיט את החברה שלנו למחוזות, שאיש מאתנו אינו היה רוצה אפילו להביט בכיוונם", אמרה השרה.

"אני דוחה בשאט נפש את הביטויים הגזעניים האלה וקוראת לחברה שלנו להתעשת ולעשות הכול על מנת לקלוט את העולים בחיבוק ובחום, ולא לפסול אותם בנימוקים כוזבים ומסולפים. נדמה לי שמישהו כאן איבד הן את הצפון, והן את המצפון".

"ובאשר למקרה הרצח עצמו", הוסיפה השרה, "לא נותר אלא לברך את משטרת ישראל על הפענוח המהיר של הרצח ולחזק את ידיהם של גורמי אכיפת החוק במאבקם הבלתי מתפשר בפשיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully