וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידול של 20% בהכנסות וואלה! ברבעון השלישי

החברה פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי המצביעות על גידול בהכנסות מפרסום וברווח הגולמי. אילן ישועה: "ממשיכים במדיניות של חיזוק מגוון המוצרים הן ע"י פיתוח עצמי והן ע"י רכישות"

וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, מפרסמת היום (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2009, לתקופה שהסתיימה ב-30 בספטמבר, 2009:

הכנסות הרבעון השלישי לשנת 2009, במונחי נטו לאחר קיזוז עמלות המשולמות למשרדי הפרסום, הסתכמו בכ- 36.2 מיליון ש"ח לעומת כ- 30.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2008 - גידול של כ- 20% ולעומת כ- 31.2 ברבעון הקודם, גידול של כ- 16%.

הרווח הגולמי הסתכם בכ- 18.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 16.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ- 14%. הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ- 7.1 מיליון ש"ח לעומת 6.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2008 – גידול של כ- 12%.

הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ- 5 מיליון ¤ לעומת כ- 4.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל - גידול של 11%. ה- EBITDA הסתכם בכ- 9.3 מיליון לעומת כ- 8.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד – גידול של 14%.

צבר הזמנות ממפרסמים (במונחי נטו לאחר קיזוז עמלות) המשקף ברובו הזמנות פרסום שנחתמו במהלך התקופה ויוכרו כהכנסות במהלך הרבעונים הבאים עומד על כ- 22.9 מיליון ¤ נכון ל-30 לספטמבר 2009 (ירידה קלה בהשוואה לסוף הרבעון הקודם בו הגיע הצבר שהסתכם בכ- 23.8 מיליון ¤). בנוסף, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי עומד על כ- 11.5 מיליון ש"ח.

"נרשמת עליה מתמדת במספר הגולשים וגם במשך הזמן שהם מבלים באתר"

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, התייחס לתוצאות החברה ברבעון ואמר: "התוצאות הפיננסיות מבטאות את המשך הצמיחה והחדירה של האינטרנט לכל תחומי החיים ואת המשך המובילות של וואלה! בשוק הישראלי. החברה ממשיכה במדיניות של חיזוק מגוון המוצרים המוצעים לגולשים הן ע"י פיתוח עצמי והן ע"י רכישות. הדבר מתבטא בעלייה מתמדת במספר הגולשים והביקורים בוואלה! כמו גם במשך הזמן שהגולשים מבלים באתר. במקביל, ממשיכה החברה להציע למפרסמים את הפורטפוליו המגוון ביותר של מוצרי פרסום באינטרנט - מפרסום באנרים (Display), דרך פרסום וידאו, פרסום בחיפוש, חסויות ותוכן שיווקי. בזמן הקרוב נציע למפרסמים גם פתרונות פרסום באינטרנט הסלולרי."

הביצועים של וואלה! ברבעון האחרון התבססו על גידול במקורות ההכנסה העיקריים של החברה: תחום הפרסום על אפיקיו השונים (דיספליי, וידאו, פרסום מבוסס חיפוש ותוכן שיווקי) ותחום המסחר האלקטרוני והתיירות. "הגידול המתמיד בתקציבי פרסום המופנים לאינטרנט והעשרת מגוון מוצרי הפרסום שמציעה וואלה! למפרסמים יחד עם ביסוס מעמדה של וואלה! שופס כאתר הסחר המוביל והאמין ביותר בתחום בישראל, תרמו לתוצאות החזקות של הרבעון" הוסיף ישועה.

גיל בנימיני, סמנכ"ל הכספים של וואלה! התייחס גם הוא לתוצאות ואמר: "וואלה! ממשיכה לצמוח בשני מגזרי פעילותה לאורך זמן, ובמקביל מציגה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של למעלה מ- 11 מליון שקלים הרבעון. צבר ההזמנות של החברה, המהווה את הבסיס להכנסותיה בעתיד, מציג ירידה קלה בהשוואה לרבעון הקודם, אך צמח ב- 33% יחסית לרבעון המקביל אשתקד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully