וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בריטי פיתח אלרגיה לאשתו

הפעם זה לא תירוץ או בדיחה, גבר אנגלי טוען שהוא באמת אלרגי לאשתו, והוא עלול לקבל פריחה או אפילו למות בכל פעם שהוא בא איתה במגע

דארן יאנג מאוד אוהב את אשתו, אבל אם הוא יחבק אותה הוא עלול למות. יאנג, נהג אוטובוס מדרום יורק שבאנגליה, סובל מאלגריה נדירה וחמורה לכימיקלים שנמצאים במוצרי קוסמטיקה רבים. מגע עם אותם מוצרים גורם לו לפריחה, לנפיחות ומעלה את קצב הלב לרמה מסוכנת, כך מדווח היום (ראשון) העיתון "הסאן" הבריטי.

בכל פעם שדארן רוצה להתכרבל עם אשתו מזה ארבע שנים סו, הוא צריך להיות בטוח שהיא נקייה מקרמים שמכילים סוג מסוים של פולימר. יאנג: "כשמגיע זמן ללכת למיטה, סו לא צריכה להגיד שכואב לה הראש כתירוץ. היא פשוט אומרת שהיא שמה קרם גוף וזה עלול להרוג אותי".

הרופאים גילו את האלרגיה כשהוא קיבל זריקה של סטרואידים נגד בעיות ברגלו. בתוך שניות הפרצוף שלו החל להתנפח, לבו הפסיק לפעום והוא קיבל החייאה פעמיים. "הרופאים לא יודעים למה זה קרה באופן פתאומי," אמר יאנג.

מאז הוא צריך לבחון היטב תוויות מוצרים ולהיזהר ממה שהוא נוגע. הוא גם נושא עמו ערכה רפואית מיוחדת למקרה שהוא יסבול מתגובה אלרגית. מלבד מוצרי קוסמטיקה, יאנג גם צריך להיזהר ממאכלים מסוימים, משחת שיניים, סבון, קרם גילוח, קרם הגנה משיזוף ומטהרי אוויר. לפחות אשתו לא צריכה לקחת את האלרגיה באופן אישי: "זאת לא רק סו – אני יכול לפתח תגובה גם אם אני נכנס לפאב או למסעדה איפה שאישה ישבה קודם", הסביר יאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully