וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 6 הגופות באוהיו ככל כנראה נחנקו

פרנק מילר, הפתולוג שבדק את 6 הגופות שנמצאו בביתו של אנס סדרתי בקליבנד שבאוהיו, אמר כי כל הגופות היו נשים וכי נראה שהן נחנקו למוות

שש הגופות שנמצאו ביום חמישי שעבר בבית בקליבלנד שבאוהיו הן שש נשים שנחנקו למוות, כך אמר היום (ראשון) הפתולוג פרנק מילר שניתח את הגופות. עוד הוסיף מילר כי על פי החשד הגופות שכבו שם במשך שבועות, חודשים ואולי אפילו שנים בטרם נמצאו. עוד הוא הוסיף מילר כי שש הנשים טרם זוהו, אך כולן מתו כתוצאה מרצח.

משטרת קליבלנד עצרה במהלך הלילה את אנתוני סוול, בן 50, בחשד לרציחתם של שישה אנשים שגופותיהם נמצאו השבוע בבית בקליבלנד שבאוהיו. סוול, אנס מורשע, נעצר בשעה שהלך ברחוב.

החקירה החלה להתפתח לפני כחודש כאשר אישה הגישה תלונה נגד סוול על תקיפה ואונס. "ברגע שהיינו מסוגלים לקבל את שיתוף הפעולה של הקורבן, השגנו צו מעצר וצו חיפוש עבור סוול ודירתו", אמר דובר משטרת קליבלנד תומס סטאצ'ו.

ביום חמישי שעבר הגיעו בלשים מהמחלקה לפשעי מין וכן יחידות משטרה מיוחדות לביתו של סוול על מנת לעצור אותו ולבצע חיפוש בביתו. עם זאת, סוול לא היה בבית באותה שעה. החוקרים מצאו בקומה השלישית של הבית שתי גופות במצב של ריקבון. הבית נמצא בבעלותו של קרוב משפחה מבוגר של סוול שלא גר שם יותר.

ריצה 15 שנות מאסר בגין אונס

החוקרים שבו לבית ביום למחרת שם מצאו קבר טרי במרתף שמתחת למדרגות בבית. בשישי חזרו החוקרים שוב, חפרו את הקבר, ומצאו גופה נוספת, שלישית במספר.

בחיפוש נרחב יותר של הבית ובשטח הסובב לו נמצאו שתי גופות נוספות בחלל קטן בתוך הבית וגופה שישית נמצאה בקבר מחוץ לבית. עד כה לא זוהתה אף אחת מהגופות, אך המשטרה הצליחה לזהות את מינן של הגופות, וקבעה כי כולן היו נשים. "נראה שהוא אנס סדרתי" אמר סטאצ'ו והוסיף כי סוול מרוויח את כספו באיסוף מתכות. אנתוני סוול הורשע באונס בשנת 1989 וריצה 15 שנות מאסר, הוא שוחרר ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully