וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ משיב אש: "יעלון אובססיבי לגביי"

מלחמת הגנרלים: הרמטכ"ל לשעבר הגיב בחריפות לדברים שהטיח כלפיו קודמו בתפקיד, המשנה לרה"מ משה יעלון. "צר לי שאני מעסיק אותו, בעיניי זה הזוי. לא ברור לי מה עושים במשרד שהוא מופקד עליו"

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ הגיב הבוקר (ראשון) בחריפות לדברים שאמר נגדו אתמול קודמו בתפקיד, המשנה לראש הממשלה והשר לאיומים אסטרטגיים משה יעלון (ליכוד). באירוע שבת תרבות שהתקיים אתמול בבאר שבע אמר השר יעלון בין היתר כי "מה שקרה עם דן חלוץ, היה טרגדיה. הוא היה מפקד חיל האוויר מצויין וגם סגן רמטכ"ל. לצערי בתקופת הרמטכ"לות קרו כמה דברים שבמילה אחת אני אגדיר אותם חטא היוהרה, וזה עשה את עיקר הנזק במלחמת לבנון השנייה".

בתגובה לדברי השר יעלון, אמר הבוקר רב אלוף במיל' חלוץ כי "צר לי שבימים האלה, מה שמעסיק את המשנה לראש הממשלה הוא מעלותיהם וחסרונותיהם של אחרים. בעיניי זה הזוי. נשגב מבינתי מה מניע אותו. כמו שאני לא מתפעל מציונים שמעניקים לי על תפקודי כמפקד חיל האוויר וכסגן הרמטכ"ל, אני גם לא נאלם דום מהערכות לגבי התכונות האחרות שלי".

חלוץ גילה בראיון שהעניק לגלי צה"ל כי לפני כשנה ביקש יעלון להיפגש עמו כדי ליישר את ההדורים ביניהם. לדבריו, "תמוה בעיניי שמי שטרח לזמן את עצמו לפגישה אישית אצלי לפני למעלה משנה ליישר את ההדורים ולהסביר לי כי דבריו הוצאו מהקשרם, אני לא מבין מאיפה אובססיית חלוץ שמניעה אותו. אחת הבעיות המרכזיות שממנה בורח רב אלוף במיל' יעלון, שהוא היה מפקד של אותו צבא עד שנה לפני מלחמת לבנון השנייה. הפלא ופלא את זה הוא שוכח להזכיר. אני רוצה לאחל לו בהצלחה בתפקיד שלו, שדרך אגב אני לא מבין מה עושים במשרד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully