וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת שיצאה לטיול נטרפה על ידי זאבים

זמרת קנדית צעירה מתה לאחר שהותקפה על ידי זאבי ערבות בפארק לאומי במזרח קנדה. פקחים ירו והרגו את אחד הזאבים התוקפים. תקיפה על ידי זאבי ערבות נחשבת לאירוע נדיר ביותר

זמרת קנדית צעירה מתה אתמול (רביעי) לאחר שזאבי ערבות תקפו אותה בפארק לאומי במזרח קנדה. טיילור מיטשל בת-19 מטורונטו היתה בנובה סקוטיה כחלק ממסע יחסי ציבור לקידום התקליט החדש שלה. היא טיילה לבדה ביום שלישי בפארק קייפ ברטון כשהותקפה. היא הובהלה לבית החולים כשהיא סובלת מנשיכות רבות שם מתה אתמול מפצעיה. מטיילים ששמעו אותה צורחת הזעיקו כוחות עזרה. פקחי הפארק הגיעו במהירות וירו באחד הזאבים אך השני ברח ועדיין מחפשים אחריו.

"זאבי ערבות בדרך כלל מפחדים מבני אדם, זה מקרה מאוד חריג", אמרה דוברת הרשויות בקנדה. היא הוסיפה ששני הזאבים היו "מאוד אגרסיביים" כשהפקחים הגיעו. ביולוג שעבד ברשויות נובה סקוטיה אמר שיתכן והזאבים חשבו שמיטשל היא צבי או חיה אחרת אותה הם צדים.

מיטשל נחשבה לזמרת פולק מבטיחה ואף היתה מועמדת לפרס בקטגוריית זמר הפולק הצעיר של השנה. היא היתה בנובה סקוטיה כחלק ממסע יחסי ציבור לקידום התקליט החדש שלה. המנהלת שלה תיארה אותה כ"אישה צעירה מתוקה, רחומה, נמרצת ומוכשרת בצורה יוצאת דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully