וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מזכ"ל שלום עכשיו באמת חושב על השמאל?

פעילי ימין החדירו חפרפרת לישיבה סגורה של "שלום עכשיו" ותיעדו התבטאויות מביכות של המזכ"ל יריב אופנהיימר. בין השאר הוא נשמע אומר: "השמאלנים הם ציניים". צפו בסרטון

יח"צ - חד פעמי

פעילי ימין הצליחו להחדיר לפני מספר חודשים חפרפרת לאירוע של "שלום עכשיו" בו הקליטו את מזכ"ל התנועה יריב אופנהיימר מסביר את ההתנהלות התקשורתית של תנועתו. הערב (שני) החליטו בימין לפרסם את ההקלטה, ככל הנראה כתגובה לקמפיין שהשיקה תנועת שלום עכשיו בו ניתן לראות סרטונים בהם פורסים אנשי ימין את משנתם. פעילי הימין מנסים בסרטון ליידע את הציבור הישראלי בכוונותיה האמיתיות של שלום עכשיו. "בחודשים האחרונים התקיימה פעילות מודיעינית ענפה בתוככי ארגון שלום עכשיו", נפתח כיתוב הסרטון.

"מה שאני אומר לכם, שלא ייצא מפה. איכשהו יש משהו ב'הארץ' שהוא עדיין בית קברות לסיפורים, וצריך להבין את זה. וגם בגלל שהם שמאלנים לא נעים להם לעשות כתבה על שמאלנים, כי השמאלנים הם ציניים", מוקלט אופנהיימר אומר. לאחר מכן, מפנים יוצרי הסרטון את הצופה למה שלטענתם "באמת חשוב להם". מזכ"ל שלום עכשיו אומר כי "בתקופת הפינויים, לא נעים להגיד, אבל התפללנו אחרי האירועים שלא יהיה פיגוע, באופן כללי וגם באופן ספציפי".

לבסוף, נשמע קולו של אופנהיימר כשהוא מתייחס למצבה של שלום עכשיו. "אני משתדל לא להגיד.. לא מתלהב להגיד את האמת, כוח המיקוח של שלום עכשיו הרבה יותר נמוך, ואם אפשר לטשטש קצת עקבות זה תמיד טוב", אומר אופנהיימר, "היתרון הגדול בעבודה שאני מאד אוהב אותה זה הסיפוק המיידי. הר חומה היתה מאד בקונצנזוס, עשינו מודעה שמשווה את המתנחלים המפגינים בכותל לחמאס". יריב אופנהיימר סרב להגיב לידיעה.

אתמול, התחזו שלושה מאנשי שלום עכשיו לסטודנטים שביקשו לראיין את חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) לצורך קמפיין שלום עכשיו. השלושה עוכבו לחקירה בכנסת בחשד להתחזות וניסיון להכשלת חבר כנסת לאחר שבן ארי חשד כי אינם עיתונאים.

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר אמר אתמול לוואלה! חדשות כי "הרעיון שעמד מאחורי הניסיון לראיין את ח"כ מיכאל בן ארי היה להציג סדרת סרטונים המציגה את הימין ללא מסכות, ולהציג את האמת בפני הציבור, ואת הסכנה שהוא מהווה לדמוקרטיה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully