וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את רוצה זוגיות מאושרת? לכי לאוניברסיטה

לפי מחקר בריטי חדש, אישה צריכה להיות משכילה יותר מהגבר כדי שתזכה לזוגיות מוצלחת. בנוסף, הגבר צריך להיות מבוגר ממנה ב-5 שנים. קחו זאת בחשבון כשאתם יוצאים לדייט הבא

מדענים בריטים פיצחו את הסוד לזוגיות מוצלחת: הגבר צריך להיות מבוגר מהאישה בחמש שנים, והאישה צריכה להיות בעלת השכלה גבוהה יותר מהגבר.

החוקרים ראיינו יותר מ-1,500 זוגות, וחמש שנים לאחר מכן חזרו ל-100 הזוגות ששרדו. הם הגיעו למסקנה שגברים ונשים בוחרים את בני זוגם "על בסיס אהבה, משיכה גופנית, טעמים, אמונות וגישות דומים, וערכים משותפים", אך גם הציעו לשקול "מרכיבים אובייקטיבים" כמו גיל, השכלה, ומוצא תרבותי כגורמים "שעשויים להפחית גירושים". במקרים בהם האישה מבוגרת בחמש שנים או יותר מבעלה, הסיכוי לגירושים גדל פי שלושה בהשוואה למקרים בהם הם בני אותו גיל.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לזוגיות מוצלחת שהחוקרים מביאים היא הזוג ביונסה, 28, וג'יי זי, 39 – הוא מבוגר ממנה ב-11 שנים וכבוגרת תיכון, והיא משכילה יותר ממנו.

לזוגות גם יש סיכוי גבוה יותר להיפרד אם אחד מבני הזוג הוא גרוש. לכן, לדברי החוקרים, הנישואים של מייקל דאגלאס וקת'רין זיטה ג'ונס, למרות שעומדים בדרישות הגיל, עלולים להיות בקשיים מכיוון שדאגלאס היה נשוי בעבר.

המחקר על נפלאות הזוגיות פורסם בכתב עת מדעי אירופי ומתייחס רק לזוגות סטרייטים. זוגות הומוסקסואלים יצטרכו לחכות כדי ללמוד על סודות הזוגיות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully