וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עריקאת לארה"ב: "ישראל אשמה בעיכוב המו"מ"

ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת אמר כי המשא ומתן עם ישראל לא יתחדש בקרוב. "אם ארה"ב לא יכולה לגרום לישראל לעמוד בהתחייבויותיה שתכריז שישראל מונעת את חידוש השיחות"

"המשא ומתן בין הפלסטינים לישראל לא יתחיל מחדש ככל הנראה בזמן הקרוב", כך אמר היום (שני) ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, סאיב עריקאת. עריקאת האשים בקיפאון את ישראל וקרא לארה"ב להפעיל עליה לחץ.

"אם ממשלו של אובמה אינו מסוגל לגרום לישראל לעמוד בהתחייבויותיה, עליו להכריז כי ישראל היא הצד החוסם את חידוש השיחות". עריקאת טען עוד כי ישראל אינה עומדת בהתחייבויותיה למפת הדרכים.

ביום שבת אמר עריקאת לעיתון "א-שרק אל-אווסט כי "הפערים בין ישראל לפלסטינים בנושא חידוש המשא ומתן, עדיין עמוקים והסיבה לכך היא 'סירובה של ישראל להפסיק את הבנייה בהתנחלויות'". עריקאת הבהיר כי הפלסטינים לא יסכימו לשום פשרה בכל הנוגע להתנחלויות משום שהפסקת הבנייה בהן היא תנאי מקדים לפתיחה במשא ומתן. "הפלסטינים עומדים על כך שהמשא ומתן ייפתח מהמקום שבו הוא הופסק", הוסיף. בנוגע לדיווחים בישראל על כך שהמגעים צפויים להיפתח בקרוב אמר: "הדיווחים בישראל לחלוטין אינם נכונים. הפערים גדולים מאד, ואנחנו איננו קרובים לחידוש המגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully