וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הודתה: היעלמותו של פלקון - מתיחה

עכשיו זה סופי: אימו של פלקון הייני הודתה כי היעלמותו של בנה היתה מתיחה שנועדה לקדם את המשפחתה לקראת השתתפות בתוכניות ריאליטי. ההורים יעמדו לדין

ממסמכים ששחרר משרד השריף בדנבר עולה כי אימו של פלקון הייני, הילד בן השש שמשפחתו דיווחה כי נלכד בתוך כדור פורח, הודתה אתמול (שישי) כי כל הפרשה היתה מתיחה שתוכננה מספר שבועות מראש. לדברי האם המתיחה נועדה "לשפר את יכולת המכירה של המשפחה לתכניות ריאליטי". האם הודתה כי הבלון נבנה במיוחד לצורך התרגיל וכי כל ילדי המשפחה קיבלו הוראה לשקר לרשויות בנוגע לתעלול.

משטרת המדינה פתחה בחקירה פלילית כבר בתחילת השבוע בעקבות החשד לפיה הדרמה היתה תעלול של משפחתו של הילד. לדברי השריף של פורט קולינס שבמדינת קולורדו, צפוי אב המשפחה, מי שככל הנראה בנה את כלי הטיס, לעמוד בפני אישומים פלילים. לדברי השריף ההורים יידרשו לשלם את ההוצאות שנגרמו עקב החיפושים אחר הילד.

"היעלמותו" של פלקון הסעירה ביום חמישי שעבר את כל כלי התקשורת הגדולים בארצות הברית. אלו ליוו במשך יותר משעתיים את הדרמה על היעלמותו של הילד. כשעה וחצי לאחר שדווח על היעלמותו של הילד, נחת בלון ההליום סמוך לשדה התעופה בדנבר, אולם הילד לא נמצא בתוכו. כוחות ההצלה חששו שהילד נפל מהבלון במהלך טיסתו, אולם כעבור זמן קצר נמצא הילד כשהוא בריא ושלם בקופסא חניית ביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully