וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' איטלקי: "אין הוכחה למעשי הנאצים"

פרופ' איטלקי עורר סערה לאחר שקטעים מתוך הבלוג שלו פורסמו בעיתון. עוד טען הפרופ' כי "אף אחד לא מאמין ששישה מיליון יהודים מתו". ראש עיריית רומא קרא להתפטרותו

פרופסור אנטוניו קראצ'יולו, מרצה באוניברסיטת לה סאפינצה ברומא, טען בבלוג אישי כי אין הוכחה לכך שהנאצים הרגו יהודים בתאי גזים במהלך מלחמת העולם השנייה. לאחר פרסום הבלוג שלו בעיתון איטלקי, נקרא קראצ'יולו להתפטר מתפקידו וכעת הוא טוען שהפך לקורבן מזימה של קבוצות ציוניות. כך דיווחה אמש (חמישי) סוכנות הידיעות האיטלקית אנסא.

כאשר פרסם העיתון האיטלקי "לה רפובליקה" את הבלוג של קראצ'יליו, דרשו ממנו ג'יאני אלמאנו, ראש עיריית רומא, וכמו כן מנהיגי הקהילה היהודית, להשעות עצמו או להתפטר מתפקידו.
"אף אחד לא מאמין ברצינות ששישה מיליון יהודים מתו", הכריז קראצ'יליו בבלוג האישי שכתב.

אחרי הקריאות לפיטוריו, האשים קראצ'יליו "קבוצות ציוניות" בסערה שהתפתחה סביבו. עוד הוא אמר כי היהודים "מנצלים את רגשות האשמה שהם חושבים שכל העולם חב להם".

קראצ'יולו, חוקר בתחום הפילוסופיה של המשפט, טען שהוא זכאי לחופש הביטוי. הוא הסביר שעשרת תלמידיו בקורס שהוא מלמד על הפילוסוף קרל שמיט, פילוסוף פרו - נאצי, "לומדים לחשוב בעצמם". לנוכח הקריאות להתפטרותו אמר הפרופ' כי "אני חוקר ויש לי הזכות לבצע מחקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully