וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגג יום הולדת שנה וקיבל ג'וינט במתנה

תינוק בן שנה מקליפורניה פונה ממסיבת יום הולדתו לביה"ח בעקבות הרעלת מריחואנה. התינוק הגיע לסמים שאביו הכין לקראת החגיגה. "הוא נראה אדיש ולא הגיב לגירויים"

אמו של תינוק מהעיר סקרמנטו שבארה"ב שמה לב שבחגיגות לציון יום ההולדת הראשון של תינוקה שהתקיימו שלשום, הוא החל להיראות אדיש ולא הגיב לגירויים. האם, שחששה כי בנה חלה אולי בשפעת, החליטה לסיים את המסיבה מוקדם ולקחת אותו לבית החולים. אבל הרופאים בחדר המיון בישרו לאמא המודאגת שבנה אינו חולה - אלא דווקא מסומם, והעבירו אותו לטיפול בהרעלת מריחואנה.

משטרת סקרמנטו עצרה אתמול את אביו של התינוק בחשד להזנחה של בנו. נראה כי האב, ג'ונתן ולסקז בן ה- 29, החליט לציין את חגיגות יום ההולדת של בנו בעישון, והוציא את הסמים שלו כדי להכין אותם למסיבה. הוא סיפר לשוטרים שהשאיר את בנו בבית בזמן שקפץ לרגע לפארק הסמוך, בו עמדה להתקיים החגיגה, כדי לארגן שם קישוטים. לא ברור עדיין אם התינוק הספיק לבלוע חלק מהחומר כשהיה לבד, או שמא ההימצאות ליד ענני העשן שפלט אביו מאוחר יותר הספיקה לו, אבל כמות הסם שהתגלתה בגופו חייבה התערבות רפואית.

התינוק ואחיו בן השנתיים, שלא נפגע מהמריחואנה של אביו, הועברו לטיפולן של רשויות הרווחה אך הוחזרו לרשותה של אמם תוך שעות ספורות. "ג'ונתן מרגיש נורא בעקבות מה שקרה", סיפרה האם לרשת פוקס בעקבות מעצרו של בעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully