וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה רצים התמוטטו ומתו במרתון דטרויט

שלושה גברים התמוטטו ומתו במרתון דטרויט שנערך אתמול. השלושה, שהתמודדו בריצת חצי מרתון מתו בהפרש של 16 דקות זה מזה, אחד מהם שניות לאחר שחצה את קו הסיום

כמעט 20,000 אנשים השתתפו במירוץ המרתון בדטרויט אתמול (ראשון) ורובם לא ידעו על הדרמה שהתחוללה סמוך לקו הסיום. שלושה רצים התמוטטו ומתו, אחד מהם שניות לאחר שסיים את המירוץ. לפי העיתון "דטרויט פרי פרס", אלה מקרי המוות הראשונים במרתון דטרויט מאז 1994, כשרץ חטף התקף לב בקילומטר ה-33.

השלושה, בן 26, 36 ו-65 השתתפו בתחרות חצי-המרתון של האירוע והתמוטטו בטווח של 16 דקות. ריק בראון, 65, ודניאל לנגדון התמוטטו סמוך לקילומטר ה-19, וג'ון פנלון, 26, מת שניות לאחר שסיים את המירוץ.

"ביום שבו כל כך הרבה אנשים מביאים כזאת אנרגיה ומאתגרים את עצמם לעשות את כל שביכולתם, קשה מאוד לשמוע את החדשות האלה", אמר עורך העיתון, שנותן חסות למירוץ. " אנחנו משתתפים בצער המשפחות".

מוות במהלך ריצת מרצון הוא מקרה נדיר. ב-2005 מתו ארבעה רצים במהלך ריצת חצי מרתון באנגליה. רופאי המירוץ בדטרויט ביצעו ניסיונות החייאה בשלושת הרצים אך נאלצו לקבוע את מותם. גופותיהן של הרצים הועברו לנתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully