וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הילד ש"נסחף"בבלון יואשם בפלילים

לדברי השריף המקומי, בקרוב יוגש כתב אישום נגד אביו של פלקון הייני, הילד בן ה- 6 שעורר סערה השבוע לאחר שדווח כי הוא נסחף בכלי טיס מבלון הליום. הדיווח התגלה כשקרי והאב ישלם ככל הנראה את המחיר

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

האם משפחתו של הילד "שנסחף" בכלי טיס מבלון הליום תשלם את מחיר התעלול? הרשויות בקולרדו צפויות להגיש אישום נגד אביו של פלקון הייני בן ה- 6 שעורר סערה השבוע לאחר שדווח כי הוא נסחף בכלי טיס מבלון הליום.

החקירה הפלילית נפתחה בעקבות האפשרות לפיה הדרמה היתה תעלול של משפחתו של הילד. לדברי השריף של פורט קולינס שבמדינת קולורדו, צפוי אב המשפחה, מי שככל הנראה בנה את כלי הטיס, לעמוד בפני אישומים פלילים. השריף לא מסר בפני אלו אישום יעמוד האב אולם הוא אישר כי ההורים לא נמצאים במעצר.

"היעלמותו" של פלקון הייני הסעירה ביום חמישי את כל כלי התקשורת הגדולים בארצות הברית. אלו ליוו במשך יותר משעתיים את הדרמה על היעלמותו של הילד. כשעה וחצי לאחר שדווח על היעלמותו של הילד, נחת בלון ההליום סמוך לשדה התעופה בדנבר, אולם הילד לא נמצא בתוכו. כוחות ההצלה חששו שהילד נפל מהבלון במהלך טיסתו, אולם כעבור זמן קצר נמצא הילד כשהוא בריא ושלם בחניית ביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully