וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת ל-18? אל תבנו על אלכוהול במסיבות

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון מחר בהצעת חוק האוסרת על קטינים לשתות אלכוהול מחוץ לביתם. "יש קשר ישיר בין אלכוהול לבין אלימות"

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון מחר (ראשון) בהצעת חוק הקובעת כי קטינים לא יוכלו לשתות אלכוהול במועדונים ובמקומות פתוחים. לפי ההצעה, שוטרים ופקחים עירוניים יוכלו להחרים משקאות אלכוהול וכן להטיל קנס על בני הנוער אשר ייתפסו כשברשותם משקאות אלו.

הצעת החוק הוגשה בעקבות נתונים עדכניים, מהם עולה כי קיים קשר ישיר בין השתכרות של בני נוער לבין מעורבותם באירועים אלימים. בדברי ההסבר של הצעת החוק נכתב גם כי קיים קשר ישיר בין צריכה מוגברת של אלכוהול לבין צריכת סמים וכן כי אלכוהול פוגעה לרעה בבריאותם של בני הנוער.

ח"כ יריב לוין (ליכוד) שהינו אחד מיוזמי החוק אמר כי "הצעת החוק באה למגר תופעה חמורה ומסוכנת זו, ולמנוע שתיית משקאות משכרים על ידי קטינים במקומות ציבוריים".

השבוע אמר השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' כי "נפעל לחקיקת חוקים שיצמצמו את השימוש באלכוהול בקרב הנוער ויגבילו את המכירה פרט למקומות שמורשים לכך". גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע תמיכה ביוזמה ואמר כי הממשלה "תעמיד את המלחמה באלכוהול בבני נוער בראש סדר העדיפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully