וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא התכוונתי להשוות בין אובמה לנאצים"

מנהיג בפטיסטי שהשווה בין מדיניותו של נשיא ארה"ב ברק אובמה למדיניות הנאצית פרסם התנצלות על דבריו. "השתמשתי בהקצנה על מנת להעצים את האפקט"

ריצ'ארד לנד, מנהיג בפטיסטי מפלורידה שהשווה לפני כשלושה שבועות את תכנית הרפורמה של נשיא ארה"ב ברק אובמה במערכת הבריאות למדיניות של גרמניה הנאצית פרסם הערב (שישי) התנצלות על דבריו. במכתב ששלח למנהל הליגה נגד השמצה, אייב פוקסמן, כתב לנד כי הוא מתחרט על דבריו. "השתמשתי בהקצנה על מנת ליצור אפקט ומעולם לא התכוונתי להשוות בין מישהו בממשל אובמה לבין ד"ר מנגלה", כתב.

בדבריו לפני כשלושה שבועות הציע לנד לתת לדר יזקיאל עימנואל, יועצו הראשי של אובמה לענייני בריאות את פרס "יוזף מנגלה". "מה שהדמוקרטים רוצים לעשות במערכת הבריאות, במיוחד בתחום הטיפול בזקנים, זה לא משהו שדומה למה שהנאצים עשו. זה בדיוק מה שהנאצים עשו", אמר לנד לקהל בכנסייה שלו.

הליגה נגד השמצה קראה ללנד להתנצל על דבריו. "אנחנו מבינים שהנושא מעורר רגשות עזים, אך ללא קשר לעמדות, ההשוואה לנאצים אינה במקומה, אינה רגישה ואינה מוצדקת", נאמר בהודעת הליגה. בתחילת החודש אמר לנד בתשובה לשאלה שהופנתה אליו על ידי אתר אינטרנט בפטיסטי כי "האנלוגיה שביצעתי תקיפה ואני עומד מאחורי דברי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully