וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת הילד בבלון היתה תעלול מתוכנן?

כלי תקשורת בארה"ב מעלים את האפשרות כי דרמת הילד שנעלם, אמש בקולרדו, היתה תעלול של משפחתו למטרת קבלת פרסום. משפחתו של הילד מכחישה דברים אלו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

כלי תקשורת רבים בארצות הברית מעלים את האפשרות לפיה הדרמה, אשר אירעה אמש בקולרדו בה ילד בן 6, נחשד כי נסחף בכלי טיס מבלון הליום, הייתה תעלול של משפחתו של הילד כדי לקבל פרסום.

דברים אלו מגיעים בעקבות תשובה שענה הילד למגיש החדשות של רשת CNN, וולף בליצר. בליצר שאל את הילד, פלקון הייני, מדוע לא יצא מעליית הגג בה הסתתר כאשר הוריו קראו לו. בתשובה הילד אמר לאביו כי "אמרתם שאנחנו מעמידים פנים".

מייד לאחר שהילד אמר זאת לאביו, הפך האב לנבוך והחל לבקר את התנהגותו של ילדו בן השש. האב אמר כי בנו "תמיד מתחבא לאחר שהוא עושה משהו רע". בכך התייחס האב לכך שבנו שיחרר את החבל של כלי הטיס ובכך גרם לו לרחף באוויר. אמש נמצא הילד על ידי כוחות משטרה בקולורדו כשהוא בריא ושלם. הוא נמצא כשהוא מתחבא בקופסה בעליית הגג של חניית הבית של המשפחה.

כל כלי התקשורת הגדולים בארצות הברית ליוו במשך יותר משעתיים את הדרמה על היעלמותו של הילד. כשעה וחצי לאחר שדווח על היעלמותו של הילד, נחת בלון ההליום סמוך לשדה התעופה בדנבר, אולם הילד לא נמצא בתוכו. כוחות ההצלה חששו שהילד נפל מהבלון במהלך טיסתו, אולם כעבור זמן קצר נמצא הילד כשהוא בריא ושלם בחניית ביתו.

מוקדם יותר דווח מפי כוחות הביטחון וההצלה כי פלקון הייני שיחק עם אחיו בגינת ביתו כשנכנס לתוך קופסה שהיתה מחוברת למה שמתואר ככלי טיס ביתי דמוי עב"ם שהיה קשור בחצר ביתו. הוא שיחרר את החבל וכלי הטיס החל לעלות לשמים. אביו של הילד בנה את כלי הטייס, שיכול לעוף בגובה של עד כ-3,000 מטרים.

עם היעלמותו של הילד אמרה דוברת משרד השריף במחוז לארימר כי "אני מאוד בטוחה שנמצא אותו. אני חושבת שהוא פשוט קצת מפחד. אולי הוא לא מוכן להימצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully