וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירת ארה"ב באו"ם תגיע לביקור בישראל

השגרירה סוזן רייס תשתתף בוועידת הנשיא בירושלים ותיפגש במהלך שהייתה באזור עם ראש הממשלה נתניהו ועם יו"ר הרשות אבו מאזן. השיחות יעסקו באפשרות לחידוש תהליך השלום

שגרירת ארה"ב באו"ם, סוזן רייס, תבקר בשבוע הבא בישראל וברשות הפלסטינית, כך דיווחה הלילה (שישי) רשת הטלוויזיה האמריקאית ABC. רייס צפויה להשתתף בוועידת הנשיא בירושלים וכמו כן תיפגש עם בכירים פלסטינים וישראלים.

בדיווח צוין כי רייס תיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במהלך הביקור שצפוי להימשך שלושה ימים. עוד דווח כי רייס תשתתף בוועידת הנשיא שמעון פרס כנציגת ארה"ב ותנאם באירוע ביום רביעי. הנשיא פרס הזמין בתחילה לוועידה את נשיא ארה"ב ברק אובמה, אולם מאחר שזה לא יכול היה להגיע, מונתה רייס למחליפתו באירוע. נאומה של רייס בוועידה יעסוק במדיניות החוץ של ארה"ב באופן כללי ולא יתייחס למזרח התיכון באופן פרטני.

מי שמופקד על היחסים הדיפלומטיים במזרח התיכון הוא השליח האמריקני למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל שסיים את סבב השיחות האחרון שלו באזור ביום ראשון האחרון ללא סימן מהותי לחידוש מיידי של שיחות השלום. מיטשל נפגש אתמול בוושינגטון עם נציגים ישראלים להמשך שיחות על הנעת מאמצי השלום וקבע להיפגש עם נציגים פלסטינים ביום שלישי הבא.

הנשיא אובמה אמר שמזכירת המדינה הילארי קלינטון תדווח לו עד אמצע אוקטובר על התקדמותו של מיטשל בחידוש שיחות השלום שהושעו מאז דצמבר. דובר מחלקת המדינה פי ג'יי קראולי אמר שקלינטון תכין את הדו"ח רק לאחר שמיטשל יסיים את השיחות עם הנציגים הפלסטינים ביום שלישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully