וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן סיגריה לילדה בת 3 ונשלח לכלא

שופט בבריטניה לא חייך כשצפה בסרטון בו נראה גבר נותן לילדה בת 3 סיגריה וצוחק, ושלח את הנאשם ל-18 חודשי מאסר. על פי עדויות, הילדה עישנה שלוש סיגריות לפני שהסרטון צולם

בית משפט בבריטניה גזר היום (חמישי) 18 חודשי מאסר על גבר שנתן סיגריה לילדה בת 3 ועודד אותה לעשן. גראם קונרוי בן ה-31 אף שכנע ילד בן 14 לצלם בטלפון הסלולרי את המקרה שאירע בחודש בפברואר. בסרטון שומעים את קונרוי צוחק בעוד הילדה מעשנת, ושומעים מישהו אומר "היא תעשן את הכל בעצמה". על פי עדויות בבית המשפט, הילדה עישנה שלוש סיגריות לפני שצולמה. קונרוי הודה באשמת גרימת סבל או פגיעה לבריאות שלא לצורך.

בעדויות בבית משפט נמסר שכשהילדה כיבתה את הסיגריה במאפרה היא ביקשה סיגריה נוספת. קונרוי אף אמר לאנשים מסביב שהיא גם עישנה מריחואנה, אבל לא נמצאו סימנים לסם בבדיקות שיער שנערכו לילדה.

"הוא הודה שנתן לילדה סיגריה ואמר שהוא ידע שהוא טועה וידע שהוא לא היה צריך לעשות את זה", אמר התובע במשפט. "ההתנהגות שלו היתה חסרת אחריות וזה ברור שהוא לא חשב מספיק על מה שהוא עושה, והאמין שזאת בדיחה", אמר סנגורו של קונרוי.

השופט במשפטו כמובן לא צחק מהמקרה ואמר לקונרוי בעת מתן גזר הדין: "התנהגות כזאת יכולה להיות מזיקה מאוד לבריאות של ילד ויכולה להיות לה השלכות רבות לעתידה הבריאותי. התעלמת לחלוטין מביטחונה וסיכנת אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully