וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: בתמונות צה"ל רואים דלת ולא נשק

הארגון הגיב לתצלומי הווידאו ששחרר צה"ל והסביר כי האשמות ישראל שקריות וכי לאחר הפיצוץ בצור הועברה דלת של מחסן ולא טילים ארוכי טווח, כפי שנטען

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק)

דברים שרואים מכאן לא רואים משם. חיזבאללה שחרר היום (חמישי) צילומים המעידים לטענתו, כי הציוד שהועבר לאחר הפיצוץ שהתרחש בבית בכיר ארגון החיזבאללה בצור ביום שני היה דלת של מוסך ולא אמצעי לחימה, כפי שנטען בישראל.

צה"ל פרסם ביום שלישי צילומי מזל"ט שנקלטו דקות ספורות לאחר הפיצוץ, וטען כי הצילומים מוכיחים באופן חד משמעי כי בבית הוחזקו אמצעי לחימה, בניגוד להחלטה 1701 של האו"ם, האוסרת על החזקת נשק בדרום לבנון. בסרטון של צה"ל נראים אנשים רבים, ככל הנראה אנשי חיזבאללה המסתובבים באזור הבית לאחר הפיצוץ, כאשר הם מוציאים מתוכו מספר טילים ארוכי טווח, שמועמסים לאחר מכן למשאיות הנמצאות במקום.

כעת עונה חיזבאללה לטענות צה"ל, ורשת הטלוויזיה אל מאנר פרסמה צילומים בהם נראים חיילי יוניפי"ל צופים בפועלים המעמיסים דלת ברזל על משאית, באור יום. לטענת חיזבאללה, הצילומים הם בזירת הפיצוץ שנראית בצילומי ישראל. "הנה חיילים מיוניפי"ל ומצבא לבנון. המקום ריק למעט המשאית וכביכול הטיל שמועמס עליו", נאמר בקריינות שנלוותה לצילומים, "למרבה ההפתעה, מדובר רק בדלת ברזל של המחסן בו התרחש הפיצוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully